[PRNewswire] Borderless Access, 설립 11주년 마치며 '고객 우선' 강조
-- 차세대 도구와 총체적인 소비자 이해의 추가로 사업 초점 맞춰
(방갈로르, 인도 2019년 12월 9일 PRNewswire=연합뉴스) Borderless Access가 설립 10년 만에 온라인 및 모바일 패널 기업에서 세계 굴지의 디지털 시장조사 솔루션 업체로 진화했다.
항상 기술 채택의 최전선에 서고, 고객에게 양질의 소비자 통찰을 제공하고자 노력하는 Borderless Access가 자사의 독자적인 플랫폼 SmartSight™에서 인공 지능(그리고 머신 러닝)을 갖춘 독자적인 사기방지 알고리듬과 업계 최고의 디지털 지문 인식 도구를 도입함으로써, 데이터 품질의 수준을 한 단계 높였다.
최근 발표에 따르면, Borderless Access의 퍼스트 파티 패널 파워가 581만 명이 넘는 고유 응답자로 두 배 증가했으며, 그에 따라 품질이 Borderless Access의 핵심이 됐다고 한다.
Borderless Access 설립자 겸 CEO Ruchika Gupta는 "오늘날과 같이 고도로 디지털화된 다중 장치 세계에서는 패널리스트의 진위와 응답의 질을 보장하는 일이 쉽지 않다"라며 "자사는 고객에게 양질의 통찰을 제공할 ML & AI 중심 플랫폼 SmartSight™를 통해 만반의 준비를 마쳤다"고 말했다. 그는 "자사는 이를 통해 디지털 채택률은 높지만, 디지털 리서치는 아직 그만큼 높지 않은 건강 관리, B2B 및 남아프리카공화국 같은 시장에서 어려운 틈새 소비자를 대상으로 하는 고객을 자신 있게 공략한다"라고 말했다.
Ruchika 대표가 남아프리카공화국에 대해 언급했는데, Borderless Access는 더 큰 기반을 구축하고 고객 기대를 관리하고자 올 3월에 아프리카 수석 고객 개발 컨설턴트로 Bev Tigar를 임명했다. 그만큼 아프리카 대륙을 위한 공격적인 계획을 세운 것이다.
그뿐만 아니라, Borderless Access는 남아프리카공화국 최대의 퍼스트 파티 온라인 MR 패널과 아프리카 대륙의 기타 핵심 시장에서 거대한 패널을 보유하고 있다.
Borderless Access는 2019년 8월에 열린 제21회 PAMRO 회의에서 최고의 파트너 논문상을 받기도 했다. 유니레버와 함께 발표한 논문 '#10YearChallenge - 통찰을 도모하는 데이터, 결정을 도모하는 통찰(Data drives insights and insights drive decisions)'은 PAMRO 회의의 목적을 가장 잘 반영한 논문으로 수상의 영광을 안았다.
Borderless Access EVP Dushyant Gupta는 "당사는 '고객 우선'에 초점을 맞추고, 항상 경쟁사보다 앞서고자 하는 열정을 지녔다"라며 "향후 10년도 높은 성장세를 달성할 수 있도록 신세대 기술 제품과 솔루션 및 시장을 조기에 공략할 계획"이라고 말했다.
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출처: Borderless Access
Borderless Access Pivots its Business Focus by Adding Next-Gen Tools and Holistic Consumer Understanding as it Completes 11 Years
BANGALORE, India, Dec. 9, 2019 /PRNewswire/ -- The initial 10 years witnessed Borderless Access evolve from an online & mobile panel company into one of the leading global digital market research solutions company.
As a company that's always at the forefront of technology adoption and strives to provide high-quality consumer insights to their clients, Borderless Access has taken data quality to the next level by layering their proprietary fraud algorithms and best-in-industry digital fingerprinting tools with Artificial Intelligence (and Machine Learning) on their proprietary platform, SmartSight™.
Quality is pivotal to the company as it has doubled its first-party panel strength to 5.86 Million+ unique respondents across the globe, as per the recent announcement.
"In today's highly digital, multi-device world, where ensuring panelist authenticity and quality of responses is a challenge, Borderless Access is well-equipped with its ML & AI-driven platform SmartSight™ to deliver high-quality insights to our clients," said, Ruchika Gupta, Founder & CEO of Borderless Access. "This helps us to confidently reach out to clients with difficult niche audiences in Healthcare, B2B, and markets like South Africa, where though digital adoption is high, digital research is yet to catch-up."
While Ruchika spoke about South Africa, the company has aggressive plans for the African continent as it appointed Bev Tigar as Lead Client Development Consultant for Africa in March this year, to capture more ground and manage client expectations.
Furthermore, Borderless Access has the largest first-party online MR panel in South Africa and have a huge panel base in other key markets of the continent.
Borderless Access was also the recipient of the Best Partner Paper Award at the 21st PAMRO conference held during August 2019 for the paper titled '#10YearChallenge - Data drives insights and insights drive decisions', presented alongside Unilever, for best reflecting the goals of the conference.
"As an organization with 'Client Needs First' focus and a zeal to stay ahead of the curve, Borderless Access will continue to make early bets in new-age technology products and solutions and markets to drive another decade of exceptional growth," stated, Dushyant Gupta, EVP, Borderless Access.
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Source: Borderless Access
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