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[PRNewswire] Aman, 새 호텔 브랜드 Janu 발표

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[PRNewswire] Aman, 새 호텔 브랜드 Janu 발표

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[PRNewswire] Aman, 새 호텔 브랜드 Janu 발표

-- 영혼을 다시 불러일으키는 것에 집중

(런던 2020년 3월 4일 PRNewswire=연합뉴스) Aman은 30년 넘게 푸껫 해안에서 부탄의 산맥으로 범위를 확장했으며, 이제 곧 뉴욕 거리에 착륙할 예정이다. 자사 브랜드의 핵심인 헌신적인 고객 체험에 전적으로 전념하는 Aman은 숭고한 프라이버시, 최상의 서비스 및 여유 있는 우아함을 제공하는 굉장한 안식처에서 누구나 갈망하는 라이프스타일을 꾸준하게 제공한다. 이러한 유산을 바탕으로 2년 동안 연구개발을 거듭한 끝에, Aman이 새로운 브랜드를 선보인다. 지금까지 Aman이 그랬던 것처럼, 신규 브랜드도 선구적이고 새로운 하스피탈리티의 방향을 제시한다.

Aman의 자매 브랜드 Janu에 온 것을 환영합니다 - Janu는 반대되는 것 사이에서 역동적인 균형을 통해 조화를 선사하는 호텔 브랜드다. Aman이 산스크리트어로 '평화'를 의미하고, Janu는 '영혼'을 뜻한다. Aman은 안식처를 제공하고, Jan는 연결성을 제공한다. Aman은 세련된 휴식을 제공하고, Janu는 내적인 충족감을 바탕으로 더욱 큰 목표를 추구하는 이들을 위해 에너지가 넘치는 분위기를 제공한다.

Janu는 전설적인 자매 브랜드 Aman과 DNA를 공유하는 한편, 진정한 인적 상호작용, 즐거운 표현 및 사회적 웰빙을 체험의 핵심으로 삼는 보완적인 경로를 제시한다. Janu는 머리와 가슴에 균형을 부여하고, 창의적인 표현을 지원하고자 목적이 있는 연결성을 양성하는 환경을 구축할 계획이다.

바쁘게 돌아가는 현대 생활에서 균형을 찾는 것은 모두가 당면한 과제다. 현대인은 끊임없이 시간에 쫓기고, 매일 따분한 일을 하며, 몸과 마음이 최적의 건강 상태에 있도록 애쓴다. 이는 그동안 긴장을 푸는 기술을 간과했다는 뜻이다. 낮과 밤, 일과 놀이, 음과 양 - 이는 모든 인생의 이중성을 뜻한다. Janu의 철학만큼 인생의 이중성을 잘 표현하는 것도 없다. Janu의 목적은 반대되는 것 사이에서 역동적인 균형을 통해 조화를 제공하고, 이를 통해 영혼에 다시 불을 붙이는 것이다.

Aman 회장 겸 CEO Vladislav Doronin은 "Aman과 Janu가 겹치는 부분은 서로에게 유익하게 작용한다"라며 "두 브랜드는 오늘날 국제 여행 전문가들의 변화하는 수요와 욕구를 해소할 총체적인 솔루션을 제공한다"고 말했다. 그는 "자사는 시장에서 여백을 발견했고, 호텔 산업을 새로운 영역으로 추진하고 한다"면서 "바쁘게 돌아가는 오늘날의 현대 사회에서는 인간적인 연결과 의사소통이 디지털 세계로 인해 재정의됐다. 이러한 배경에 따라 영혼과 더불어 인간적인 상호작용에 다시 불을 붙이고자 하는 목표를 가진 새로운 호텔 브랜드를 만들기로 했다"라고 설명했다.

Janu는 추후 세 개의 호텔을 개장할 예정이며, 이들 호텔은 몬테네그로(2022), 사우디아라비아의 알 울라(2022), 도쿄(2022)에서 이미 건설 중이다. Janu는 그 외에 다른 호텔로 구성된 견고한 파이프라인도 구축했다. Janu 몬테네그로는 브랜드 서비스 레지던스 개념을 통합하는 첫 호텔로서 고객들이 Janu 라이프스타일을 전면적으로 수용하도록 할 예정이다.

www.januhotels.com

이미지: https://amanresorts.picturepark.com/Go/zU39u6mr

로고 - https://mma.prnewswire.com/media/1098140/Aman_Logo.jpg
Aman Logo

사진 - https://mma.prnewswire.com/media/1098141/Aman_Janu_Hotel.jpg
Aman Announces Janu - A New Hotel Brand

출처: Aman



Aman Announces Janu: A New Hotel Brand Focused on Rekindling the Soul

LONDON, March 4, 2020 /PRNewswire/ -- For more than 30 years Aman's constellation has stretched from the shores of Phuket to the mountains of Bhutan, and will soon reach the avenues of New York. Wholly committed to the experience of its devoted guests, whom it places at the heart of its brand, Aman continues to offer its coveted lifestyle in epic sanctuaries which offer sublime privacy, unparalleled service and relaxed elegance. Building on this legacy, and following two years of research and development, the introduction of a new brand offers - like Aman before it - a pioneering new direction in hospitality.

Welcome to Janu, the sister brand of Aman - a hotel brand which will deliver harmony through the dynamic balance of opposites. While Aman is synonymous with its Sanskrit translation, 'peace', Janu stands for 'soul'; Aman is a sanctuary, whereas Janu is connectedness; Aman offers refined respite, whereas Janu offers an energetic vibe for those seeking greater purpose with inner contentment.

Janu shares its DNA with its legendary elder sister but Janu strikes out on a complementary path where genuine human interaction, playful expression and social wellness are at the core of the experience. Janu will create environments that nurture purposeful connection to bring balance to the head and heart and allow creative expression.

Finding balance in the frenetic pace of modern life is a challenge faced by us all. That constant striving to chase time, the juggle of daily chores and the quest for optimum health in mind and body, mean that the art of relaxation has been neglected. Night and day. Work and play. Yin and yang - there is duality in all of life, and nowhere is this better expressed than through the philosophy of Janu, where the aim is to rekindle the soul by delivering harmony through the dynamic balance of opposites.

Aman's Chairman and CEOVladislav Doronin said: "The overlap between Aman and its sibling is mutually beneficial; together they offer a total solution for the fluctuating needs and desires of today's global travel cognoscenti. We saw a white space in the market, and we want to push the hotel industry into a new sphere. What with today's modern fast-paced society, which has seen human connection and communication redefined by the digital world, we wanted to create a new hotel brand with a soul and with the aim of kick-starting human interaction again."

Janu launches with three forthcoming hotels which are already under construction: Montenegro (2022), Al Ula in Saudi Arabia (2022) and Tokyo (2022), as well as a robust pipeline of future hotels. Janu Montenegro will be the first hotel to incorporate the brands serviced residence concept, enabling guests to fully embrace the Janu lifestyle.

www.januhotels.com

Images: https://amanresorts.picturepark.com/Go/zU39u6mr

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1098140/Aman_Logo.jpg
Aman Logo

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1098141/Aman_Janu_Hotel.jpg
Aman Announces Janu - A New Hotel Brand

Source: Aman

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)


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