[PRNewswire] Cox & Kings 여행 브로슈어, 2018 PATA 금상 수상
(뭄바이, 인도 2018년 9월 14일 PRNewswire=연합뉴스) 260년의 역사를 자랑하며, 22개국에서 운영되는 가장 오래되고 선도적인 여행 전문업체 Cox & Kings Ltd.가 권위 있는 PATA(Pacific Asia Travel Association)의 ‘마케팅 미디어 - 소비자 여행 브로슈어’ 부문에서 금상을 받았다. Cox & Kings의 출품작 'Experiential Showcase of the Indian Journeys'는 수많은 후보 중에서 여행 업계 전문가로 구성된 존경 받는 심사위원단에 의해 금상으로 선정됐다. 시상식은 말레이시아 랑카위(Langkawi) 마수리 국제전시장(Mahsuri International Exhibition Centre, MIEC)에서 진행됐으며, 여행 및 관광 업계에서 출품한 32편의 뛰어난 작품이 인정받았다.
Cox & Kings 그룹 CEO Peter Kerkar는 “고객 참여는 자사에 상당한 의미가 있다”면서 “자사는 안목 있는 여행객에게 제품을 소개하고 홍보할 수 있는 혁신적인 방법을 항상 찾고 있다”고 말했다. 이어 그는 "여행 브로슈어는 인도의 활기찬 생활과 경험을 보여줄 뿐만 아니라, 여행객이 여행을 잘 계획할 수 있도록 포괄적인 정보를 제공할 수 있도록 제작됐다”라며 “PATA와 같은 글로벌 플랫폼에서 혁신적인 마케팅 계획을 인정받게 된 것은 매우 영광스러운 일”이라고 설명했다.
Cox & Kings Ltd.('C&K')는 4개 대륙 22개국에서 활동하는 굴지의 여가 및 교육 여행 그룹이다. 1758년에 설립된 C&K는 세계에서 가장 경험이 풍부한 여행 업체 중 하나다. 인도에 본사가 있는 C&K는 지난 30년 사이 신세대 국제 소비자에게 초점을 맞추며, 다각화되고, 다국적인 여행 대기업으로 부상했다.
C&K는 여가, 교육, 하이브리드 호텔 등 3가지 핵심 버티컬 부문에서 사업을 영위하고 있다.
Cox & Kings가 국가 여행 산업에 크게 공헌한 사실은 잘 알려져 있다. Cox & Kings는 모험 애호가를 위한 ‘Trip 360’, 여성 여행자를 위한 'Getaway Goddess', 인도 등지에서 자가운전 여행의 영역을 바꾸는 'Self Drive 365' 등과 같은 전문 상품을 통해 장애인 여행객이 특별한 휴가를 보낼 수 있도록 하는 'Enable Travel' 같은 혁신적인 방법으로 공간을 재조명했다.
추가 정보 문의:
Thomas C. Thottathil
Head - Corporate Communications,
Cox & Kings Ltd.
전화: +91-22-22709100
이메일: thomasct@coxandkings.com
출처: Cox & Kings Ltd.
Cox & Kings' Travel Brochure Wins PATA Gold Awards 2018
MUMBAI, India, September 14, 2018/PRNewswire/ -- Celebrating 260 years, Cox & Kings Ltd., the oldest and leading tour operator with operations in 22 countries won the prestigious Pacific Asia Travel Association (PATA) Gold Award in Marketing Media - Consumer Travel Brochure category. Cox & Kings' entry 'Experiential Showcase of the Indian Journeys' was chosen of the numerous nominations, by an esteemed Jury Panel consisting of the travel industry's luminaries. The award ceremony that took place at Mahsuri International Exhibition Centre (MIEC), Langkawi, Malaysia recognised 32 outstanding entries from the travel and tourism industry.
Peter Kerkar, Group CEO, Cox & Kings said, "Customer engagement means a great deal to us and we are always looking at innovative ways to showcase and promote our offerings to the discerning travellers. Our Travel brochure was designed in a way that not only exhibited the vibrant offerings and experiences of India but also provided a comprehensive and informational guide to help travellers plan their trip better. We are very honoured that our innovative marketing initiatives are being recognised at a global platform like PATA."
Cox & Kings Ltd. ('C&K') is a leading leisure and education travel group with operations in 22 countries across four continents. It is one of the most experienced travel companies in the world, having been in operation since 1758. Headquartered in India, C&K has over the last three decades transformed itself into a diversified, multinational travel conglomerate with a focus on the new-age global consumer.
C&K operates in three key verticals; Leisure, Education, Hybrid Hotels.
Cox & Kings' tremendous contribution to the country's travel industry is known to all. With innovations like 'Enable Travel' - unique holidays for the disabled travellers to specialist brands such as ' Trip 360' for adventure enthusiasts, 'Getaway Goddess' for women travellers and 'Self Drive 365' that is set to change the realm of self-drive tours in India and elsewhere, Cox & Kings has reinvented the space.
For further details on this release, please contact:
Thomas C. Thottathil
Head - Corporate Communications,
Cox & Kings Ltd.
T: +91-22-22709100
E: thomasct@coxandkings.com
Source: Cox & Kings Ltd.
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
뉴스