[PRNewswire] 트라이엄프, 집단적 권한 기반의 국제 캠페인 개시
#TogetherWeTriumph
(취리히 2018년 4월 3일 PRNewswire=연합뉴스) 세계 굴지의 속옷 및 란제리 브랜드 트라이엄프(Triumph)가 국제 캠페인 #TogetherWeTriumph을 시작했다. 권한은 자매애와 연대 의식에 대한 인정이며, 2018년 트라이엄프 브랜드의 새로운 크리에이티브 방향을 제시한다.
(사진: https://mma.prnewswire.com/media/660081/Triumph_Lingerie_Survey_Infographic.jpg )
(사진: https://mma.prnewswire.com/media/660082/Triumph_Lingerie.jpg )
트라이엄프는 130년 넘게 제품을 통해 여성을 지원해왔으며, 전적인 자신감을 선사하고, 모든 체형과 체격에 맞는 솔루션을 제공해왔다. 트라이엄프의 브랜드 가치에는 서로를 지원하는 여성을 위한 지원이 내재돼 있으며, 디자인과 혁신부터 매장 내 맞음새 전문가에 이르기까지 매일 우수한 서비스를 제공하는 수천 명의 직원이 트라이엄프 브랜드를 대변하고 있다. #TogetherWeTriumph는 전 세계 여성에 대한 찬미다.
신규 캠페인은 권한과 힘에 대한 대담한 성명이다. 권한과 힘은 친절과 이해가 짧은 각 장면에서 빛을 발하는 ‘실제 삶’의 순간을 통해 반영된다. 그 출발점은 어린아이를 돌보는 다른 여성을 돕는 여성, 친구를 돕기 위해 달려가는 친구다. 여성을 일으켜 세우는 손, 결합의 순간, 무대에서 트라이엄프의 순간. 마지막에 보이는 결속은 여성이 서로 함께할 때 더 강하며, 매일 트라이엄프의 지원을 받을 때 훨씬 더 강해진다는 사실을 보여준다.
트라이엄프 상무이사 Markus Spiesshofer는 “모든 여성의 뒤에 그녀에게 영감을 제공하고, 그녀를 돕는 다른 여성이 있다는 사실은 비밀이 아니다”라며 “이는 바로 자사가 찬미하고자 하는 사실”이라고 말했다. 이어, “이는 또한 우리 트라이엄프 가족을 향한 찬사이기도 하다”라면서 “전 세계 자사 직원은 모든 여성을 염두에 두고 끊임없이 혁신을 도모하며 란제리를 제작하고 있다. 오늘 여성에게 권한이라는 이 메시지는 요즘 현실과 매우 연관성이 높으며, 자사의 지원을 받을 만하다”라고 설명했다.
브랜드 책임자 Suzanne McKenna는 “자사의 2018 캠페인은 디지털과 소셜에 초점을 맞췄다”라며 “자사는 여성을 무대 중심에 둠으로써, 더 깊은 차원에서 소비자와 연계하고자 디지털과 소셜을 도모하고 있다. 자사는 제품 중심적인 캠페인과 의도적으로 거리를 둠으로써 자사의 모든 채널에 걸쳐 신선한 커뮤니케이션 관점을 확보했다”라고 언급했다.
트라이엄프는 130년 넘게 란제리를 만들어왔으며, 여성이 가장 아름답게 보이고 느끼도록 지원해왔다. 트라이엄프는 1886년부터 여성이 완벽하게 맞는 란제리를 입을 때 진정으로 지원받는다는 느낌이 들게 된다는 사실을 이해하고, 매일 전 세계 여성들에게 힘을 부여해왔다. 트라이엄프 인터내셔널은 세계 곳곳에서 2,000개가 넘는 매장과 40,000개 도매 고객사를 확보한 세계 최대 속옷 제조업체 중 하나다. 트라이엄프는 120개국에 걸쳐 구축된 국제적인 유통망을 기반으로 3,600개에 달하는 제어된 판매점에서 제품을 판매하고 있다. 트라이엄프(TRIUMPH)는 트라이엄프 팜 그룹(Triumph Firm Group)의 등록 상표다.
#TogetherWeTriumph
http://www.triumph.com
출처: 트라이엄프 란제리(Triumph Lingerie)
Triumph Launches a Global Campaign Routed in Collective Empowerment
#TogetherWeTriumph
ZURICH, April 3, 2018/PRNewswire/ -- Triumph, one of the world's leading underwear and lingerie brands, launches a global campain #TogetherWeTriumph. Empowerment is a recognition of sisterhood and togetherness, marking a new creative direction for the brand in 2018.
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/660081/Triumph_Lingerie_Survey_Infographic.jpg )
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/660082/Triumph_Lingerie.jpg )
For over 130 years, Triumph has been supporting women through their product, giving the feeling of total confidence and providing fit solutions for all shapes and sizes. Embedded in the Triumph Brand Values is the support of women who support one another and representing the brand are thousands of employees who excel in service every day, from design and innovation to the fit experts in store. #TogetherWeTriumph is a celebration of women all over the world.
The new campaign is a bold statement of empowerment, of strength, reflected through a series of 'real life' moments where kindness and understanding shines through each of the short scenes. We begin with a woman helping another with her toddler, a friend coming to the aid of another, a hand to pull her up, a time of marriage, a moment of Triumph on stage and a final show of solidarity demonstrates that women are stronger together and stronger still when supported by Triumph every day.
Triumph Managing Partner, Markus Spiesshofer comments, "It is no secret that behind every women is another woman who inspires and helps her and this is what we want to celebrate. It is also a celebration of our Triumph family. Our employees all over the world who are constantly innovating and crafting lingerie with every woman in mind. Today this message of female empowerment is incredibly relevant and deserves our support."
Suzanne McKenna, Head of Brand comments, " Our campaign in 2018 has a digital and social focus, which we will drive to connect with our consumers on a deeper level by putting her centre stage. By deliberately moving away from a product centric campaign, it has given us a fresh perspective to our communication across all our channels."
Triumph has been crafting lingerie for over 130 years, ensuring women look and feel their best. Since 1886 Triumph has understood that with perfectly fitting lingerie comes the feeling of true support, empowering women every day, all over the world. Triumph International is one of the world's largest intimate apparel companies with over 2,000 stores and 40,000 wholesale customers worldwide, selling products in 3,600 controlled points of sale, with a global distribution spanning 120 countries. TRIUMPH is a registered trademark of the Triumph Firm Group.
#TogetherWeTriumph
http://www.triumph.com
Source: Triumph Lingerie
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
뉴스