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[PRNewswire] 타깃, 헌터와 협업한 한정판 출시

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[PRNewswire] 타깃, 헌터와 협업한 한정판 출시

-- 이번에 출시되는 봄철 라이프스타일 컬렉션은 대부분의 품목이 30달러 이하로 가정용품, 놀이용품과 야외용품이 포함

(미니애폴리스 2018년 3월 1일 PRNewswire=연합뉴스) 타깃[Target Corporation (NYSE: TGT)]은 1856년에 창업하였으며 아이코닉한 오리지널 웰링턴 부츠, 보호용 아우터, 가방과 액세서리로 유명한 영국 유수의 브랜드 헌터(Hunter)와 협업하여 봄철 한정판을 출시한다고 오늘 발표했다. 본 컬렉션에는 300개 이상의 품목이 들어있다. 가정 및 야외용품뿐만 아니라 여성, 남성, 소녀, 소년 및 유아용 의류와 액세서리가 컬렉션에 포함되었는데 이들 중 다수는 해먹, 햇빛가리개와 쿨러와 같은 헌터 최초의 품목들이다.

타깃의 수석부사장 겸 최고머천다이징책임자 마크 트리턴은 "헌터는 흠 잡을 데 없는 디자인 미학, 풍부한 유산과 즐거운 감성을 통해 오랫동안 잘 알려져 왔으며 우리가 조사한 바에 따르면 헌터는 우리의 고객들이 알고 있으며 좋아하는 브랜드이다. 따라서 우리 두 브랜드가 짝을 이룰 경우 완벽한 감각을 만들어 낼 것"이라며 "우리는 아주 처음부터 재미와 낙천주의를 반영하고 가족 모두가 즐길 수 있는 적당한 가격대와 좋은 디자인의 컬렉션을 개발하기 위해 헌터와 협력했다. 이번의 컬러풀한 전천후 품목들은 비가 오거나 햇빛이 들 경우에도 다양한 가격대를 통해 야외 활동을 즐길 수 있도록 만들어졌다"고 말했다.

헌터포타깃(Hunter for Target) 제품은 2018년 4월 14일 토요일부터 선정된 타깃 스토어와 Target.com에서 구매할 수 있다. 본 컬렉션은 양 브랜드의 혁신적인 정신, 재미와 낙천주의가 결합된 감각, 그리고 적극적인 참여 의식을 반영하고 있다. 대부분의 품목은 30달러 이하로서 5달러에서 80달러의 가격대로 이루어진 본 컬렉션은 가족 및 친구들과 함께 야외 활동을 즐길 수 있도록 디자인되었다. 또한, 레드카드 소지자들은 타깃의 디자인 파트너십인 이 컬렉션에서 처음으로 2018년 4월 7일 토요일부터 Target.com을 통해 일부 스타일의 독점 색상을 조기 주문할 수 있다.

헌터의 크리에이티브디렉터 알라스데어 윌리스는 "우리는 타깃과의 파트너십을 통해 헌터의 스토리를 공유하고 미국의 아주 다양한 고객층과 함께할 수 있는 특별하고도 강력한 기회를 잡게 될 것"이라며 "우리 양사는 유사한 정신과 브랜드 가치를 서로 가지고 있다. 특히 가족 모두의 참여, 재미를 주는 감성, 낙천주의와 매일의 모험 정신이 그것이다. 이번의 파트너십은 이것과 우리가 추구하는 축제와 야외 활동의 결합을 기념하는 작업이다"라고 말했다.

타깃과 헌터는 헌터포타깃 제품의 공급을 실현하고 파트너십을 축하하기 위해 가족 친화적인 행사와 음악 공연으로 구성된 축제를 개최한다. 로스앤젤레스 지역에서 3월 말에 열릴 계획인 이 축제는 일반인들에게 공개되며 손님들은 이곳에서 본 컬렉션을 처음으로 구매할 수 있게 된다. 타깃은 다가오는 주간에 축제에 대한 추가적인 상세 자료와 티켓 정보를 알릴 것이다.

미국인 기업가가 1856년 스코틀랜드에서 창업한 헌터(최초 사명: 노스브리티시러버컴퍼니)는 아이코닉한 오리지널 웰링턴 부츠로 잘 알려진 진보적 정신의 영국 유수 브랜드이다. 2013년 알라스데어 윌리스가 동 브랜드에 크리에이티브디렉터로 합류함으로써 헌터의 새로운 시대를 열었다. 윌리스 합류 이후 헌터 레이블은 거의 오리지널 부츠로만 알려진 단일 제품 사업에서 기성복, 신발과 액세서리 카테고리 등 전천후 품목으로 확대된 멀티 카테고리 사업으로 변모했다. 동 브랜드 제품들은 축제 참가자들에게 인기가 많으며 헌터는 현재 영국과 전 세계의 축제 현장에서 금방 눈에 들어오는 브랜드이다.

헌터포타깃에 대한 상세 정보는 ABullseyeView.com에서 입수할 수 있다. 고객들은 소셜미디어에서 #HunterxTarget을 사용하여 대화에 참여할 수 있다

타깃
미니애폴리스에 기반을 둔 타깃(NYSE: TGT)은 1,822개에 이르는 스토어와 Target.com을 통해 고객들을 대하고 있다. 타깃은 1946년 이후 회사 순익의 5%를 지역사회에 기부해왔으며 현재 이 금액은 매주 수백만 달러에 이른다. 상세 정보가 필요할 경우 Target.com/Pressroom을 방문하기 바란다. 타깃의 무대 뒤 모습을 보고 싶으면 Target.com/abullseyeview를 방문하거나 트위터에서 @TargetNews[https://twitter.com/targetnews ]를 팔로우하기 바란다.

헌터
헌터는 영국 유수의 브랜드로서 아이코닉한 오리지널 부츠로 유명하다. 1856년 스코틀랜드에서 창업한 동 브랜드는 혁신과 선도적 디자인의 역사를 가지고 있다. 동 브랜드는 약 160년에 이르는 역사 위에서 발전해왔으며 악천후에서 사람을 보호하고 모든 지형에서 기능을 발휘하는 신발과 아우터를 만들어왔다. 헌터는 여왕 폐하와 에든버러 공작 전하를 위한 두 개의 왕실 공급권을 보유하고 있다.

사진 - https://mma.prnewswire.com/media/648179/Target_Hunter_Collaboration.jpg
Hunter for Target

심벌마크 - https://mma.prnewswire.com/media/648180/Target_Hunter_Logo.jpg
Hunter for Target Logo

출처: 타깃(Target Corporation)



Target Announces Limited-Edition Collaboration with Hunter

-- Spring lifestyle collection celebrates families, fun and the outdoors, with most pieces under $30

MINNEAPOLIS, March 1, 2018 /PRNewswire/ -- Target Corporation (NYSE: TGT) today announced a limited-edition spring collaboration with Hunter, a British heritage brand founded in 1856 that is known for its iconic Original Wellington boot, protective outerwear, bags and accessories. The collection includes more than 300 items. It spans apparel and accessories for women, men, girls, boys and toddlers, as well as products for the home and outdoors - a number of which are a first for Hunter, such as hammocks, sunshades and coolers.

"Hunter has long been regarded for its impeccable design aesthetic, rich heritage and playful spirit, and based on our research, it's a brand our guests know and love. So a pairing between our two brands made perfect sense," said Mark Tritton, executive vice president and chief merchandising officer at Target. "From the very beginning, we worked with Hunter to develop a well-designed, affordable collection that's all about fun, optimism and accessible adventure for the entire family. The colorful, all-weather pieces found in this line are made for enjoying the outdoors - rain or shine - on any budget."

Hunter for Target will be available Saturday, April 14, 2018, at select Target stores and Target.com. The collection reflects both brands' innovative spirit, shared sense of joy and optimism, and commitment to creating engaging experiences. Ranging in price from $5-$80, with most items under $30, the collection was designed to bring families and friends together to enjoy the outdoors. Also, in a first for Target's design partnerships, REDcard holders will receive early access to order exclusive colors in select styles on Target.com beginning Saturday, April 7, 2018.

"Our partnership with Target provides a unique and very powerful opportunity for us to share the Hunter story and engage with a very broad audience in the U.S.," said Alasdhair Willis, creative director at Hunter. "We share a similar spirit and brand values. In particular, our appeal to the entire family, and a spirit of joy, optimism and daily adventure. The partnership celebrates this and our connection to festivals and the outdoors."

To bring Hunter for Target to life and celebrate the partnership, Target and Hunter will host a festival that will include family-friendly activities and music performances. The festival, which is planned for late March in the Los Angeles area, will be open to the public and will be the first time guests can shop the collection. Target will release additional festival details and ticketing information in the coming weeks.

Founded in 1856 by an American entrepreneur in Scotland, Hunter (originally named North British Rubber Company) is a progressive British heritage brand renowned for its iconic Original Wellington boot. In 2013, Alasdhair Willis joined the brand as creative director, introducing a new era of Hunter. Since Willis's appointment, the label has transitioned from a single product business, known almost exclusively for its Original boots, to become a multi-category business, expanding into all-weather pieces across the ready-to-wear, footwear and accessories categories. The brand's products are popular with festival-goers and today, Hunter is instantly recognizable on the festival fields of Britain and across the globe.

More information about Hunter for Target is available on ABullseyeView.com. Guests are invited to join the conversation on social media using #HunterxTarget.

About Target

Minneapolis-based Target Corporation (NYSE: TGT) serves guests at 1,822 stores and at Target.com. Since 1946, Target has given 5 percent of its profit to communities, which today equals millions of dollars a week. For more information, visit Target.com/Pressroom. For a behind-the-scenes look at Target, visit Target.com/abullseyeview or follow @TargetNews [https://twitter.com/targetnews ] on Twitter.

About Hunter

Hunter is a British heritage brand renowned for its iconic Original boot. Founded in Scotland in 1856, the brand has a history of innovation and pioneering design. The brand has built on this heritage of almost 160 years, creating footwear and outerwear to protect from the weather and perform across all terrains. Hunter holds two Royal Warrants by Appointment to HM The Queen and HRH The Duke of Edinburgh.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/648179/Target_Hunter_Collaboration.jpg
Hunter for Target

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/648180/Target_Hunter_Logo.jpg
Hunter for Target Logo

Source: Target Corporation

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)


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