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[PRNewswire] 트레제메, 뉴욕패션위크에서 제품 출시 70주년 기념

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[PRNewswire] 트레제메, 뉴욕패션위크에서 제품 출시 70주년 기념

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[PRNewswire] 트레제메, 뉴욕패션위크에서 제품 출시 70주년 기념

(뉴욕 2018년 2월 9일 PRNewswire=연합뉴스) 이번 패션위크에서 트레제메는 20번째 시즌 연속으로 동 행사의 공식 헤어케어 후원사로서 런웨이에 자랑스럽게 돌아옴으로써 제품 출시 70주년 기념행사를 시작한다.

트레제메는 이번 시즌 트레제메 글로벌 헤어스타일리스트 저스틴 마르잔, 업계 최고의 전문가 오디유 질베르와 홀리 스미스 등 유력 스타일리스트들로 이루어진 팀과 다시 한 번 협력한다. 이들 셋은 여성들에게 내부자만 출입하는 무대 뒤 광경과 함께 런웨이 위의 각각 스타일에 들어가는 작업과 창의성을 보여준다. 저스틴은 또한 동 브랜드 출시 70주년 축하 행사를 직접 주관하는데 여기에서 트레제메의 게스트들은 우리의 여성 설립자 에드나 에메와 지난 70년에 걸친 그녀의 유산을 기념하게 될 것이다.

트레제메 글로벌 헤어스타일리스트 저스틴 마르잔은 "이번 시즌 트레제메의 이 특별한 주년을 축하하게 되어 무척 기쁘다. 그들은 70년 동안 여성들이 아름다운 헤어스타일을 가꿀 수 있도록 해오고 있으며 내가 그들과 함께 이 여정을 계속하게 되어 영광이다"라면서 "트레제메는 여성들이 자신의 최고 멋진 모습을 느낄 수 있도록 해주기 원하며 오디유 및 홀리와 함께 우리는 전 세계 여성들이 자신의 모습에 관심을 갖도록 도울 것"이라고 말했다.

트레제메는 또한 패션위크 기간 중 앨리스 + 올리비아, 캐롤라이나 헤레라, 크리처스 오브 컴포트, 쿠시니 에 옥스, 제이슨 우, 질 스튜어트, 조나단 심카이, 나임 칸과 샐리 라 푸앙테 등 아홉 명의 디자이너와의 협업을 통해 패션에 앞서가는 미용을 선보인다.

패션위크 기간 중 라이브 업데이트를 위해 페이스북[http://www.facebook.com/tresemme ], 트위터[https://twitter.com/tresemme?lang=en-gb ]와 인스타그램[https://www.instagram.com/tresemme/ ]에서 #TRESNYFW로 대화에 참가하고 액션을 팔로우하기 바란다.

연락처: Allison Goldberg, 전화 +1.917.639.4923, 이메일 Allison.Goldberg@Edelman.com

유니레버
유니레버는 전 세계 최고의 식품, 홈케어 및 퍼스널케어 제품 공급사로서 190개 이상의 국가에서 판매하고 있다. 당사는 전 세계 174,000명의 동료와 같이 일하며 2013년 498억 유로의 연간 매출액을 기록했다. 당사 매출의 절반 이상은 가장 빠르게 성장하는 이머징 마켓에서 발생한다(2013년에 57%). 당사는 매일 더 나은 미래를 만들기 위해 일하는 한편 사람들이 더 좋은 기분을 느끼고 더 아름답게 보이며 삶에서 더 많은 기쁨을 얻도록 노력한다. 당사의 포트폴리오에는 전 세계 최고의 브랜드가 있으며 그중 14개는 Knorr, Persil / Omo, Dove, Sunsilk, Hellmann's, Surf, Lipton, Rexona / Sure, Wall's ice cream, Lux, Flora / Becel, Rama / Blue Band, Magnum 및 Axe / Lynx로서 현재 10억 유로 혹은 그 이상의 매출을 올리고 있다.

당사의 야심 찬 목표는 당사의 전체 환경 영향(자재 소싱, 소비자의 사용과 사후 처리 등)은 줄이고 사회적 책임은 늘리면서도 사업 규모를 두 배로 키우는 것이다. 당사는 2020년까지 모든 농산물 원자재를 지속가능하도록 소싱하고, 환경에 주는 영향과 관계없이 회사를 성장시키면서 십억 명 이상의 사람들이 자신의 건강과 웰빙을 증진하도록 힘쓸 것을 약속한다. 당사는 세 가지의 원대한 목표 달성을 위해 아홉 개의 공약 사항을 결정했으며 이는 사회, 환경 및 경제 분야를 아우르는 지향점들로 구성된다. 유니레버 지속가능 리빙 플랜에 대한 상세 정보는 www.unilever.com/sustainable-living/에서 구하기 바란다.

유니레버는 다우존스 지속가능 월드 인덱스에 14년 연속 포함되었다. 당사는 FTSE4Good 인덱스 시리즈에 들어 있으며 최고 환경 등급 점수 5를 획득하여 FTSE4Good 환경 리더스 유럽 40 인덱스에 포함되었다. 유니레버는 CDP의 포레스트 프로그램에 3년 연속 섹터 리더로 선정된 바 있으며 2014년에는 글로브스캔/지속가능성 연례 조사에서 4년 연속으로 지속가능 월드 리딩 기업 리스트의 선두에 올랐다. 유니레버는 2013년 구직자들이 링크트인에서 가장 취업을 원하는 전 세계 기업 3위에 선정되었다.

유니레버와 동 브랜드들에 대한 상세 정보가 필요할 경우 www.unilever.com을 방문하기 바란다.

사진 - https://mma.prnewswire.com/media/639532/TRESemme_Logo.jpg

출처: 유니레버(Unilever)



TRESemme Celebrates Its 70th Year in Style at New York Fashion Week

NEW YORK, Feb. 8, 2018 /PRNewswire/ -- This Fashion Week, TRESemme is kicking-off its 70th anniversary celebrations by proudly returning to the runways as official haircare sponsor for its 20th consecutive season.

This season, TRESemme is once again partnering with a team of powerhouse stylists, including TRESemme Global Hairstylist, Justine Marjan, along with leading industry experts Odile Gilbert and Holli Smith. The trio will give women insider access backstage, showcasing the work and creativity that goes into each style on the runway. Justine will also be on-hand to host an intimate celebration for the brand's 70th anniversary, where TRESemme guests will have the opportunity to toast our female founder, Edna Emme and her legacy over the past seven decades.

"I am excited to celebrate such a special anniversary with TRESemme this season. They have been helping women achieve beautiful hairstyles for 70 years and I'm honored to continue on this journey with them," said Justine Marjan, TRESemme Global Hairstylist. "TRESemme wants to help women feel their best, and together with Odile and Holli, we will help women around the world nail their look."

TRESemme will also collaborate with nine designers throughout the week to create fashion-forward looks, including: Alice + Olivia, Carolina Herrera, Creatures of Comfort, Cushnie et Ochs, Jason Wu, Jill Stuart, Jonathan Simkhai, Naeem Khan and Sally La Pointe.

Join the conversation and follow the action with #TRESNYFW and at Facebook [http://www.facebook.com/tresemme ], Twitter [https://twitter.com/tresemme?lang=en-gb ] and Instagram [https://www.instagram.com/tresemme/ ] for live updates throughout the week.

CONTACT: Allison Goldberg, +1.917.639.4923, Allison.Goldberg@Edelman.com

About Unilever
Unilever is one of the world's leading suppliers of Food, Home and Personal Care products with sales in over 190 countries. We work with 174,000 colleagues around the world and generated annual sales of €49.8 billion in 2013. Over half of our company's footprint is in the faster growing developing and emerging markets (57% in 2013). Working to create a better future every day, we help people feel good, look good and get more out of life. Our portfolio includes some of the world's best known brands, 14 of which - Knorr, Persil / Omo, Dove, Sunsilk, Hellmann's, Surf, Lipton, Rexona / Sure, Wall's ice cream, Lux, Flora / Becel, Rama / Blue Band, Magnum and Axe / Lynx - now generate a turnover of €1 billion or more.

Our ambition is to double the size of our business, whilst reducing our overall environmental footprint (including sourcing, consumer use and disposal) and increasing our positive social impact. We are committed to helping more than a billion people take action to improve their health and well-being, sourcing all our agricultural raw materials sustainably by 2020, and decoupling our growth from our environmental impact. Supporting our three big goals, we have defined nine commitments, underpinned by targets encompassing social, environmental and economic areas. See more on the Unilever Sustainable Living Plan at www.unilever.com/sustainable-living/(Link opens in a new window).

Unilever has been recognised in the Dow Jones Sustainability World Indexes for 14 consecutive years. We are included in the FTSE4Good Index Series and attained a top environmental score of 5, leading to inclusion in the FTSE4Good Environmental Leaders Europe 40 Index. Unilever has been named sector leader of the CDP's Forests programme for three consecutive years, and in 2014 led the list of Global Corporate Sustainability Leaders in the GlobeScan/SustainAbility annual survey - for the fourth year running. Unilever was named LinkedIn's third most sought-after employer worldwide in 2013.

For more information about Unilever and its brands, please visit www.unilever.com

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/639532/TRESemme_Logo.jpg

Source: Unilever

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)


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