코스피

2,576.88

  • 12.09
  • 0.47%
코스닥

751.81

  • 2.27
  • 0.3%
1/3

[PRNewswire] 리브 타일러, 트라이엄프 에센스 모델로 선정

페이스북 노출 0

핀(구독)!


글자 크기 설정

번역-

G언어 선택

  • 한국어
  • 영어
  • 일본어
  • 중국어(간체)
  • 중국어(번체)
  • 베트남어
[PRNewswire] 리브 타일러, 트라이엄프 에센스 모델로 선정

-- 유혹과 스타일의 완벽한 어울림



[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.



(취리히 2017년 4월 11일 PRNewswire=연합뉴스) 트라이엄프가 2017년 가을/겨울 국제 캠페인에서 여배우 리브 타일러를 트라이엄프 에센스(Triumph Essence) 모델로 기용했다고 발표했다. 여성의 관능미와 신체 자신감을 찬미하는 새 캠페인의 촬영은 전설적인 패션 사진작가 Rankin이 맡았다. 이는 트라이엄프 에센스 브랜드에 있어 흥미진진하고 새로운 방향이다.



(사진: http://mma.prnewswire.com/media/487828/Liv_Tyler_Triumph_Essence.jpg )



세련되고 우아하며 매혹적인 트라이엄프 에센스는 모든 현대 여성의 멋진 의상과 관련해 성명을 내고, 이와 완벽한 조화를 이룬다. 올 시즌 이 프리미엄 라인은 ‘풍부한 아르누보’라는 화려한 주제를 채택하고, 벨벳 장식 메쉬, 리버스 레이스 및 고급스러운 주단 등으로 만든 섬세하고 친밀한 스타일을 선보일 예정이다. 여배우 리브 타일러가 직접 이 스타일을 소개한다.



트라이엄프 글로벌 브랜드 책임자 Suzanne McKenna는 “리브 타일러는 트라이엄프 에센스와 같은 의미를 지닌 모든 것을 압축하는 배우”라며 “그녀는 아름답고 우아하며, 여성으로서 자신감이 흘러넘친다”고 말했다. 이어 “그녀는 모든 의미에서 진정한 현대 여성이자 어머니이며, 전 세계 여성이 공감할 수 있는 열렬한 여성성을 지닌 여배우”라면서 “자사의 새로운 캠페인으로 이어지는 것은 바로 그녀의 진실된 정신이다. 그녀와 함께 작업하게 돼 무척 기쁘다”라고 말했다.



리브 타일러는 “오랜 세월 알아왔으며, 감탄해 마지않았던 트라이엄프 브랜드와 작업하게 돼 영광”이라며 “트라이엄프는 굉장한 역사를 자랑한다. 트라이엄프 에센스 컬렉션은 매우 특별하며, 내가 사랑해 마지않는 쾌활하고 여성스럽고 세련된 스타일을 모두 내포하고 있다. 올 후반기 트라이엄프 에센스 출시가 몹시 기대된다”고 소감을 밝혔다.



트라이엄프 에센스 캠페인은 Rankin이 촬영한 최근 트라이엄프 국제 브랜드 캠페인 'Find the One for Every You'의 뒤를 이어 2017년 10월부터 인쇄, 온라인 및 소매에서 진행될 예정이다. Rankin은 “리브는 자연미가 넘치는 미인”이라면서 “그런 그녀와 함께한 이번 캠페인 촬영은 매우 수월하게 진행됐다. 세월이 흘러도 변치 않는 그녀의 우아함과 할리우드 배우로서 그녀가 지닌 화려함을 포착하는 데 성공했다”고 덧붙였다.



트라이엄프 인터내셔널은 전 세계적으로 2,000개에 달하는 매장과 40,000명이 넘는 도매 고객을 보유한 세계 최대의 속옷회사 중 하나다. 트라이엄프 인터내셔널의 국제 유통망은 120개국을 아우르며, 온라인에서는 혁신적인 맞춤 Find the One 허브를 선보인다. 트라이엄프는 1886년부터 여성의 외양과 기분을 최상으로 끌어올리는 란제리를 제작했다. 트라이엄프는 130년 넘게 모든 행사, 체형 및 체격에 어울리는 여성적인 디자인과 혁신적인 제품을 만들어온 맞춤새 전문가로 활약했다. 2017년 트라이엄프는 350만 명에 달하는 여성이 자신에게 꼭 맞는 브래지어, 즉 'Find The One'을 찾도록 지원한다. 트라이엄프(TRIUMPH)는 트라이엄프 팜 그룹(Triumph Firm Group)의 등록 상표다.



출처: 트라이엄프(Triumph)



Introducing Liv Tyler as the Face of Triumph Essence



-- A perfect fit in Seduction and Style



ZURICH, April 11, 2017/PRNewswire/ -- Triumph announces Actress, Liv Tyler as the face of Triumph Essence for its global campaign this Autumn Winter 2017. Celebrating female sensuality and body confidence, the new campaign has been photographed by legendary fashion photographer, Rankin, which marks an exciting new direction for the Triumph Essence brand.



(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/487828/Liv_Tyler_Triumph_Essence.jpg )



Chic, elegant and seductive, Triumph Essence offers lingerie that makes a statement and works perfectly with every modern woman's stylish wardrobe. This season the premium line takes on the glamourous theme of 'Opulent Art Nouveau' and features delicate and intimate styles which Liv will showcase, crafted in velvet embellished mesh, Leavers lace and luxurious silk satin.



Suzanne McKenna, Global Head of Brand, Triumph: "Liv Tyler encapsulates everything synonymous with Triumph Essence. Beautiful, elegant and exuding female confidence. She truly is a modern woman in every sense, a mother and actress with a fierce sense of femininity that women across the world can relate to. It is her genuine spirit that translates into our new campaign and we are thrilled to be working with her."



Liv Tyler Comments: "I am so honoured to be working with Triumph, a brand I have known and admired for so many years. It has such history! The Triumph Essence collection is really special and has both a playful, feminine and chic style, which I love. I can't wait to see it launch later this year."



The Triumph Essence campaign will be seen in print, online and in retail from October 2017 and follows the launch of the recent global Triumph brand campaign, 'Find the One for Every You' also shot by Rankin, who adds: 'Liv is such a natural beauty and this campaign was such an easy shoot. Her timeless elegance and Hollywood glamour is what we have managed to capture.'



Triumph International is one of the world's largest intimate apparel companies with 2,000 stores and 40,000 wholesale customers worldwide. Its global distribution spans 120 countries and its online presence features an innovative, bespoke Find the One hub. Since 1886, Triumph has been crafting lingerie that makes women look and feel their best. For over 130 years the brand has been a fit specialist and expert in creating feminine designs and innovative products for all occasions, shapes and sizes. In 2017, Triumph aims to help 3.5 million women 'Find The One' - the right bra for them. TRIUMPH is a registered trademark of the Triumph Firm Group.



Source: Triumph

(끝)





<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
- 염색되는 샴푸, 대나무수 화장품 뜬다

실시간 관련뉴스