[PRNewswire] Red Box, AI 기반의 통찰 제공
-- Salesforce AppExchange에서 Salesforce Einstein Call Coaching과 통합
(런던 및 뉴욕 2020년 7월 31일 PRNewswire=연합뉴스) 30일, 유수의 음성 플랫폼 Red Box[http://www.redboxvoice.com/ ]가 세계 굴지의 기업 클라우드 시장 Salesforce AppExchange에서 Salesforce Einstein을 위한 'Red Box AI Bridge'를 발표했다. Red Box AI Bridge는 Salesforce에 통합된 커뮤니케이션 플랫폼을 사용하지 않는 기업이 기존 전화 통화나 연락 센터 플랫폼에서 고품질 통화와 메타데이터를 수집할 수 있도록 지원한다. 그다음으로, 이 음성 데이터는 Einstein Call Coaching에서 간단하게 제공돼 판매 실적 향상을 도모하는 AI 기반의 통찰을 제공한다.
High Velocity Sales[https://www.salesforce.com/products/sales-cloud/tools/high-velocity-sales/ ]를 위한 Einstein Call Coaching은 작년 Dreamforce에 도입됐고, 현재 Salesforce의 2020 여름 출시 상품의 일환으로 제공되고 있다. Einstein Call Coaching은 관리자가 더 효과적인 개인 코칭을 제공하고, 여러 팀에 걸쳐 학습을 확장하는 한편, 고객 수요와 경험에 대한 더 심층적인 통찰을 얻을 수 있도록 지원한다.
Red Box CPO Pete Ellis는 "당사는 어느 플랫폼에서든 음성 포착을 지원하는 광범위한 연결성과 'AI가 준비된' 통화 음성을 포착하는 능력을 결합함으로써, Salesforce와의 통합에서 논리적인 다음 단계인 AI 기반 발화 분석을 시행했다"라며 "앞으로 변혁적인 판매 실적 결과를 바탕으로 고객을 지원할 계획"이라고 설명했다
Salesforce Einstein용 Red Box AI Bridge는 Voice Data Controller 애플리케이션과 더불어 Salesforce AppExchange[https://appexchange.salesforce.com/appxListingDetail?listingId=a0N3A00000EcrmWUAR ]에서 제공한다. Voice Data Controller는 Salesforce 내 연락처, 계정 및 리드 레코드를 포함해 사업체 내에서 발생하는 모든 대화를 매핑할 수 있도록 지원한다.
Salesforce, AppExchange 및 기타 상표는 salesforce.com, inc.의 상표다.
Red Box 소개
Red Box는 굴지의 음성 전용 전문업체로써, 기업이 전사적인 음성의 가치를 포착하고, 확보하며, 이용하도록 지원한다. Red Box는 가장 개방적이고 연결성이 높은 플랫폼을 통해 국제 기업과 중소기업 전반에 걸쳐 85개가 넘는 시스템(레거시 시스템과 신규 시스템)으로부터 음성 커뮤니케이션을 포착하고 전사한다. Red Box의 고객사는 완전한 데이터 주권을 유지한다. Red Box는 고객사를 가장 광범위한 파트너 에코시스템과 연계함으로써, 포착된 음성 데이터의 가치를 최대한 높인다.
Red Box는 세계적인 재판매업자 채널과 협력하며, 금융, 컨택 센터, 정부 및 공공 보안 부문의 주요 조직(세계 최고의 은행 6개, 세계 인터딜러 브로커 중 85%, 1,700개에 달하는 콜센터 및 영국 경찰 중 80% 이상을 포함)으로부터 신뢰를 얻고 있다. Red Box는 전 세계 3,500곳 이상의 고객사를 위해 매일 수백만 건의 통화를 캡처하고, 보안성을 확보한다.
추가 정보는 www.redboxvoice.com을 참조한다.
로고: https://mma.prnewswire.com/media/728408/Red_Box_logo.jpg
Red Box logo
추가 정보 문의:
Clarity PR on +44 7813 581 513 | +44 7444 368 407
redbox@claritypr.com
출처: Red Box
Red Box Fuels AI-powered Insights Through Integration with Salesforce Einstein Call Coaching on Salesforce AppExchange
LONDON and NEW YORK, July 30, 2020 /PRNewswire/ -- Red Box [http://www.redboxvoice.com/ ], a leading platform for voice, today announces Red Box AI Bridge for Salesforce Einstein on Salesforce AppExchange, the world's leading enterprise cloud marketplace. Red Box AI Bridge enables organisations not utilising a Salesforce-embedded communication platform to capture high quality call and metadata from their existing telephony or contact centre platform. This voice data is then made easily available to Einstein Call Coaching for AI-powered insights that drive sales performance improvements.
Einstein Call Coaching for High Velocity Sales [https://www.salesforce.com/products/sales-cloud/tools/high-velocity-sales/ ] was introduced at Dreamforce last year and is part of Salesforce's 2020 Summer release. It helps managers more effectively coach individuals, and scale learnings across teams, as well as gain deeper insights into customer needs and experiences.
"The breadth of Red Box's connectivity to support voice capture from any platform, coupled with our ability to capture 'AI-Ready' call audio, makes AI-enabled speech analytics a logical next step in our integration with Salesforce," add Pete Ellis, Red Box CPO. "We look forward to empowering customers with transformative sales performance outcomes."
This Red Box AI Bridge for Salesforce Einstein is now available here on Salesforce AppExchange [https://appexchange.salesforce.com/appxListingDetail?listingId=a0N3A00000EcrmWUAR ], alongside its Voice Data Controller application that enables the mapping of all conversations taking place across a business to contacts, accounts and leads records within Salesforce.
Salesforce, AppExchange and others are among the trademarks of salesforce.com, inc.
About Red Box
Red Box is the leading dedicated voice specialist, empowering organisations to capture, secure and unlock the value of enterprise wide voice. With the most open and connected platform, we capture and transcribe voice communications from over 85 systems (legacy and new), across global enterprises and SMEs. Our customers retain complete data sovereignty and we connect them to the broadest partner ecosystem to maximise the value of captured voice data.
Working with our global reseller channel, we are trusted by leading organisations across financial, contact centre, government and public safety sectors (including six of the world's top banks, 85% of global interdealer brokers, 1,700 call centres and over 80% of UK police forces) and we capture and secure millions of calls daily for over 3,500 customers around the world.
For more information visit www.redboxvoice.com
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/728408/Red_Box_logo.jpg
Red Box logo
For press enquiries please contact:
Clarity PR on +44 7813 581 513 | +44 7444 368 407
redbox@claritypr.com
Source: Red Box
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
뉴스