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[PRNewswire] 컴스코어, 인도에서 광고료를 책정하는 디지털 파트너에 선정

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[PRNewswire] 컴스코어, 인도에서 광고료를 책정하는 디지털 파트너에 선정

-- 인도 전파홍보국(BOC)이 선정한 컴스코어 커런시는 인도에서 데스크톱과 모바일 광고료를 책정하는 데 사용되어 공정하고 안정적인 시장의 창출을 지원

(레스턴, 버지니아주 2019년 6월 18일 PRNewswire=연합뉴스) 미디어를 여러 플랫폼 사이에서 기획, 거래 및 평가하는 신뢰성 높은 파트너 컴스코어(Comscore)는 인도 전파홍보국(BOC)에 의해 인도에서 광고료를 책정하는 디지털 파트너로 선정되었다고 오늘 발표했다.

BOC는 인도 정부 내 여러 부처와 국들의 멀티미디어 광고 및 홍보 관련 업무를 수행한다. 이번 선정은 BOC와 컴스코어가 여러 플랫폼에 걸쳐 신뢰성 높은 하나의 측정 소스를 업계에 제공한다는 공약을 의미한다. 지금까지 모든 퍼블리셔들은 매월의 심사원 수를 제출하도록 요구받아 왔다.

컴스코어 APAC 담당 수석부사장 케다르 가바니는 "컴스코어가 인도의 공식 디지털 오디언스 측정 커런시로 선정되어 기쁘다"면서 "인도 광고 시장이 계속 진화하고 있는 상황에서 우리가 광고주와 광고회사들이 자신들이 여러 핵심 채널에서 내린 광고 결정에 대해 확신을 갖도록 정확하고 독립적인 측정치를 제공하게 되어 자랑스럽다"라고 말했다.

컴스코어는 78개 국가에서 사업을 영위하고 있다. 컴스코어는 인도네시아, 말레이시아, 영국, 스페인, 핀란드와 노르웨이 등 전 세계 몇몇 시장의 공식 온라인 측정 표준이다.

컴스코어
컴스코어(나스닥: SCOR)는 미디어를 여러 플랫폼 사이에서 기획, 거래 및 평가하는 신뢰성 높은 파트너이다. 컴스코어는 첨단 오디언스 측정 기술을 통해 디지털, 리니어 TV, 오버더탑 및 극장 관객 정보를 통합한 데이터 자료를 사용하여 미디어 구매자와 판매자들이 그들의 멀티스크린 행동을 계량화하며 확신을 갖고 사업 결정을 내릴 수 있도록 한다. 디지털 및 TV 오디언스 측정과 대규모 광고 분야에서 입증된 리더인 컴스코어는 신뢰성 높고 종합적인 멀티 플랫폼 측정을 해주며 업계에서 뜨고 있는 제3자 소스이다.

로고 - https://mma.prnewswire.com/media/327730/comScore_Logo.jpg
New comScore logo (PRNewsFoto/comScore, Inc.) (PRNewsFoto/comScore, Inc.)

출처: 컴스코어(Comscore)



Comscore Appointed as Official Digital Partner for Ad Rates in India

-- Appointed by Bureau of Outreach and Communication (BOC), Comscore currency will be used to set ad rates for desktop and mobile advertising in India to help create a fair and stable marketplace

RESTON, Virginia, June 18, 2019 /PRNewswire/ -- Comscore, a trusted partner for planning, transacting, and evaluating media across platforms, today announced it has been appointed by the Bureau of Outreach and Communication (BOC) as a digital partner for setting ad rates in India.

The BOC undertakes multi-media advertising and publicity for various Ministries and Departments of the Government of India. This appointment represents BOC and Comscore's commitment to providing the industry with a single trusted source of measurement across platforms. At present, all publishers have been invited to submit their monthly numbers for empanelment.

"We are excited Comscore has been selected as an official digital audience measurement currency in India," said Kedar Gavane, senior vice president of Comscore in APAC. "As the advertising market in India continues to evolve, we are proud to provide accurate, independent measurement so that advertisers and agencies feel confident in their advertising decisions across key channels."

Comscore operates in 78 countries. Comscore is the appointed online measurement standard in several markets across the globe, including Indonesia, Malaysia, the UK, Spain, Finland and Norway.

About Comscore
Comscore (NASDAQ: SCOR) is a trusted partner for planning, transacting and evaluating media across platforms. With a data footprint that combines digital, linear TV, over-the-top and theatrical viewership intelligence with advanced audience insights, Comscore allows media buyers and sellers to quantify their multiscreen behavior and make business decisions with confidence. A proven leader in measuring digital and TV audiences and advertising at scale, Comscore is the industry's emerging, third-party source for reliable and comprehensive cross-platform measurement.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/327730/comScore_Logo.jpg
New comScore logo

Source: Comscore

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)


<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
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