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[PRNewswire] Namirial, 마이크로소프트 및 세일즈포스와의 새로운 통합 발표

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[PRNewswire] Namirial, 마이크로소프트 및 세일즈포스와의 새로운 통합 발표

-- 이탈리아 기반의 디지털 거래 관리 기술 제공 업체, 마이크로소프트 셰어포인트, 오피스365, 아웃룩, 다이내믹스 및 세일즈포스에 대한 신규 커넥터 제공

(세니갈리아, 이탈리아 2018년 3월 1일 PRNewswire=연합뉴스) 디지털 거래 관리(Digital Transaction Management, DTM) 소프트웨어 및 신용 서비스의 선도기업인 Namirial은 오늘 마이크로소프트와 세일즈포스(Salesforce) 사용자가 기존의 문서와 영업 프로세스에서 전자 서명을 훨씬 쉽고 원활하게 통합할 수 있게 해주는 일련의 커넥터를 디지털 방식으로 발표했다.

(로고: http://mma.prnewswire.com/media/470292/Namirial_Group_Logo.jpg )

Namirial CEO Luigi Tomasini는 “당사는 경쟁 업체가 제공하는 많은 커넥터를 살펴보고, 대부분이 사용자를 어떠한 환경에서 다른 사용자 환경으로 이동시키는 단순한 리디렉션 또는 i-프레임 방식이라는 것을 알게 됐다”라며 “당사의 목표는 커넥터를 사용해 바를 높이고, 네이티브 애플리케이션 경험을 제공하며, 당사의 제품 간의 상호 운용성을 향상시키는 것”이라고 말했다. 이어 그는 “당사는 오랫동안 마이크로소프트 제품에 대한 기본 플러그인을 제공했지만, 사용자의 기대치가 변화함에 따라 CompuSight라는 주요 파트너와의 협력을 통해 사용자가 현재 통합에서 기대하는 바를 정확히 정의했다”라면서 “그것이 바로 이러한 새로운 통합을 제공하는 이유”라고 설명했다.

Namirial Group의 DTM 총책임자인 Antonio Taurisano는 “신규 커넥터는 마이크로소프트 및 세일즈포스 통합에서 다음 레벨의 완성도 수준을 보여준다”라고 말했다. 또한, “당사 고객은 특히 사용자 경험에 대한 기대치에 대한 통찰력이 있으며, 이러한 통합을 통해 CRM 시스템의 모든 관련 엔티티에 데이터를 자동으로 가져오고 기본 제품과 동일한 모양과 느낌으로 작동할 것으로 기대한다”라고 말했다.

CompuSight CEO Adi Saric은 “Namirial은 우리가 다른 사람을 위해 한 일을 능가하기를 원했다”라며 “이러한 통합이 마이크로소프트와 세일즈포스의 인증 프로세스를 그렇게 빨리 통과한 이유 중 하나라고 생각한다”라고 말했다.

마이크로소프트와 세일즈포스 커넥터에 대한 자세한 사항은 Namirial에 문의하거나 마이크로소프트 앱 마켓 또는 세일즈포스 앱 마켓을 방문하기 바란다.

Namirial 소개
Namirial은 디지털 거래 관리를 위한 믿을 만한 보안을 제공하는 글로벌 선도기업이다. Namirial은 사용자의 전자신원 확인, 다인자 인증, 디지털 증명서, 전자서명, 전자 송장 작성 및 디지털 아카이빙을 위한 솔루션을 제공한다. Namirial은 자격을 갖춘 eIDAS 신뢰 서비스 공급업체를 포함해 여러 제품과 서비스에 대한 인증을 획득했다. Namirial은 350명 이상을 고용하고 있으며, 매일 수백만 건에 달하는 거래를 처리한다. Namirial Group은 이탈리아에서 있는 다양한 사무실 외에 오스트리아, 브라질, 독일 및 루마니아에서 자회사를 운영하고 있다. 미국에는 대리점도 설립했다.

오늘날 Namirial은 원격 및 면대면 서명 시나리오에 중점을 두며, 원활하고 완전한 화이트 레이블 통합을 위한 고도로 유연한 솔루션 라인을 제공하는 완전한 전자서명 포트폴리오를 보유하고 있다.

추가 정보는 http://www.namirial.com/it/을 참조한다. 또한, +39 071 790 1985로 문의하거나 링크트인과 페이스북을 팔로우한다.

CompuSight 소개
CompuSight는 전 세계의 조직에 최첨단 기술 컨설팅 서비스를 제공한다. 북미 및 유럽 지역에서 운영되는 CompuSight의 역동적이고 고도로 숙련된 전문가 집단은 사용자 정의 소프트웨어 개발, 정보 시스템 통합 및 비즈니스 인텔리전스에 특화돼 있다. CompuSight팀은 기술 산업에 열정이 있으며, 소프트웨어 패키지는 품질과 독창성을 반영하고 있다. compusight는 개인적인 판매 회사를 위한 독립적인 소프트웨어의 6개의 지역에 있는 마이크로소프트 금 증명 한 협동자, 고객 관계 관리 (CRM), 소프트웨어 개발 및 자료 플랫폼, 플 래 트 홈 및 협력 및 사업 정보이다. 자세한 내용은 http://www.compusight.com을 참조한다.

출처: Namirial



Namirial Announces New Integrations With Microsoft and Salesforce

-- Leading Digital Transaction Management Technology Provider Offers New Connectors for Microsoft Sharepoint, Office365, Outlook, Dynamics and Salesforce.

SENIGALLIA, Italy, March 1, 2018 /PRNewswire/ -- Namirial, leading provider of Digital Transaction Management (DTM) software and trust services that help people simplify how business gets done digitally announced today a suite of connectors that enable Microsoft and Salesforce users to much more easily and seamlessly incorporate electronic signing into their existing document and sales processes.

(Logo: http://mma.prnewswire.com/media/470292/Namirial_Group_Logo.jpg )

"We have intensively analysed the many connectors available for other digital transaction management solutions and identified that most conectors just provide either simple re-directs or inline frames for HTML. Our goal was to raise the bar with our connectors and provide a native application experience and a higher level of interoperability between our products," said Luigi Tomasini, CEO of Namirial "We have long offered native plug-ins for Microsoft products, but user expectations have changed. So, we spent a lot of time working with a strategic partner, CompuSight, to define exactly what users expect from integrations today. That's what these new integrations provide."

"Our new connectors represent the next maturity level in Microsoft and Saleforce integrations," said Antonio Taurisano, General Manager, Digital Transaction Management for Namirial Group. "Our customers are particularly discerning in their expectations regarding user experience. They expect these integrations to automatically pull and push data to all of the relevant entities in their CRM systems while also operating with the same look and feel as the native products."

"We've designed a number of connectors for many different vendors," said Adi Saric, CEO of CompuSight "Namirial wanted us to significantly surpass what we'd done for anyone else. I think that's one of the reasons these integrations passed the certification process with Microsoft and Salesforce so quickly."

For more information on Microsoft products (Dynamics, Sharepoint, Office365 and Outlook) well as Salesforce connectors for eSignAnywhere contact Namirial or visit Microsoft AppSource and Salesforce AppExchange.

About Namirial
Namirial is a global leader in trusted security for Digital Transaction Management with solutions for user electronic identification, multi-factor authentication, digital certificates, electronic signature, electronic invoicing, and digital archiving. The company has been certified for many products and services including being an eIDAS Qualified Trust Service Provider. Namirial employs more than 350 people and is processing several millions of transactions every day. Besides various several offices in Italy the Namirial group runs subsidiaries in Austria, Brasil, Germany and Romania and is represented in the United States.

Namirial is providing a complete e-signature portfolio catering for remote and face-to-face signing scenarios and offering a highly flexible solution suite for seamless, fully white-labeled integration.

For more information, visit http://www.namirial.com/it/, call +39 071 790 1985, or follow us on LinkedIn and Facebook.

About CompuSight
CompuSight provides targeted, cutting-edge technology consulting services to organizations around the globe. With operations in North America and Europe, CompuSight's dynamic and highly skilled professionals specialize in custom software development, information systems integration and business intelligence. CompuSight's team is passionate about the technology industry, and its software packages reflect quality and originality. CompuSight is a Microsoft Gold Certified Partner in six competency areas: Independent SoftwareVendor, Customer Relationship Management, Software Development, Data Platform, Business Intelligence, Portals and Collaboration. For more information, visit http://www.compusight.com.

Source: Namirial

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)


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