코스피

2,455.91

  • 48.76
  • 1.95%
코스닥

678.19

  • 16.20
  • 2.33%
1/3

[PRNewswire] 컬렉션 재조정: THOMAS SABO, Generation Charm Club 출시

페이스북 노출 0

핀(구독)!


글자 크기 설정

번역-

G언어 선택

  • 한국어
  • 영어
  • 일본어
  • 중국어(간체)
  • 중국어(번체)
  • 베트남어
[PRNewswire] 컬렉션 재조정: THOMAS SABO, Generation Charm Club 출시

(라우프 안 데어 페그니츠, 독일 2018년 1월 15일 PRNewswire=연합뉴스) 세련되고, 표현력이 풍부하며, 전 세대를 넘나드는 THOMAS SABO가 Generation Charm Club 컬렉션을 출시하며 참(Charm)의 세계를 재발명하고 있다. 이 컬렉션의 국제 캠페인은 보석을 향한 열정과 착용자만의 개성을 드러내는 완전히 새로운 표현에 고급 패션룩을 결합한다.

(사진: https://mma.prnewswire.com/media/628248/THOMAS_SABO_Models.jpg )
(사진: https://mma.prnewswire.com/media/628249/Generation_Charm_Club_Collection.jpg )

Generation Charm Club은 2018년 봄/여름 유행을 선도하고 있다. 이 컬렉션은 매우 다양한 캐리어(carrier)를 비롯해 멋진 빈티지 스타일, 초대형 참(Charm), 매혹적인 단일 귀걸이 등을 선보인다. 새로 출시되는 참(Charm)은 여러 스타일이 층을 이루는 룩에 완벽하게 어울린다.

‘Vintage Rebel’ 부문에 속하는 참(Charm)이 특히 눈길을 끈다. THOMAS SABO의 대표적인 Rebel은 하트 디자인을 기반으로 착용자를 위해 눈길을 사로잡는 참(Charm) 룩을 연출한다. Generation Charm Club은 모든 THOMAS SABO 공략층을 아우른다.

THOMAS SABO 크리에이티브 디렉터 Susanne Kolbli는 “심장에 가까운 것과 경계를 초월하는 것을 결합한 Generation Charm Club은 좋아하는 보석, 행운의 부적 및 빈티지 상징을 개인화하고 스타일링하는 새롭고 일상적인 태도를 의미한다”라고 설명했다.

Generation Charm Club 컬렉션은 내달 16일부터 모든 THOMAS SABO 매장과 숍-인-숍(shop-in-shop), http://www.thomassabo.com 및 선별된 파트너 매장에서 판매할 예정이다.

편집용 이미지 자료는 여기[http://images.thomassabo.com/www/2/2018/01/THOMAS-SABO_Generation-Charm-Club-SS18_images.zip ]에서 내려받을 수 있다.

해시태그: #GenerationCC #thomassabo

THOMAS SABO 소개
THOMAS SABO는 여성과 남성을 위한 라이프스타일 제품을 디자인, 판매, 유통하는 세계적인 장신구 및 시계제품 업체다. Thomas Sabo가 1984년에 독일 라우프 안 데어 페그니츠에 설립한 이 회사는, 5개 대륙에서 약 1,860명의 임직원을 고용하고, 300개에 달하는 직영 매장을 운영한다. 또한, THOMAS SABO는 선도적인 항공사 및 크루즈 운영사뿐만 아니라 전 세계적으로 약 2천800여 거래 파트너와 함께 협업하고 있다.

http://instagram.com/thomassabo
http://twitter.com/THOMASSABO
http://www.youtube.com/ThomasSaboOfficial

문의처

THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
Head of International & Corporate PR
+49912397150
press@thomassabo.com

출처: THOMAS SABO GmbH & Co.KG



Collection Realignment: THOMAS SABO Launches Generation Charm Club

LAUF AN DER PEGNITZ, Germany, January 15, 2018/PRNewswire/ -- Sophisticated, expressive and traversing all generations, with the launch of the Generation Charm Club Collection, THOMAS SABO is reinventing the world of the Charm. The global campaign combines high fashion looks with enthusiasm for jewellery and a completely new expression of the wearer's own personality.

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/628248/THOMAS_SABO_Models.jpg )
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/628249/Generation_Charm_Club_Collection.jpg )

Generation Charm Club is setting the trends for spring/summer 2018. Cool vintage stylistics, extra-large Charms, seductive single earrings as well as a wealth of different carriers. The new Charms are perfectly suited to layering styles.

The Charms of the "Vintage Rebel" category are a significant highlight. THOMAS SABO's iconic Rebel at heart designs make eye catching Charm looks for him and her possible. Generation Charm Club now addresses all THOMAS SABO target groups.

"Combine things that are close to your heart and transcend borders - Generation Charm Club stands for the new, casual attitude towards personalising and styling favourite pieces, lucky charms and vintage symbols", says Susanne Kolbli, Creative Director at THOMAS SABO.

The Generation Charm Club Collection will be available in all THOMAS SABO shops and shop-in-shops, at http://www.thomassabo.com and from selected partners from 16 February 2018.

Image material is available to download for editorial purposes here [
http://images.thomassabo.com/www/2/2018/01/THOMAS-SABO_Generation-Charm-Club-SS18_images.zip ].

Hashtags: #GenerationCC #thomassabo

About THOMAS SABO
THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery and watches companies, designing, selling and distributing lifestyle products for women and men. The company, established in 1984 by Thomas Sabo in Lauf an der Pegnitz, Germany, operates around 300 of its own shops across all five continents with a total of around 1,860 employees. THOMAS SABO also collaborates globally with approximately 2,800 trade partners as well as leading airlines and cruise operators.

http://instagram.com/thomassabo
http://twitter.com/THOMASSABO
http://www.youtube.com/ThomasSaboOfficial

Press contact

THOMAS SABO GmbH & Co. KG
Felizia Kindermann
Head of International & Corporate PR
+49912397150
press@thomassabo.com

Source: THOMAS SABO GmbH & Co.KG

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)


<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
- 염색되는 샴푸, 대나무수 화장품 뜬다

실시간 관련뉴스