[PRNewswire] Red Box 파트너와 RingCentral, 차세대 음성 및 비디오 캡처 제공
-- 고도로 규제된 비즈니스를 위한 통합 커뮤니케이션 갖춰
(런던 및 뉴욕 2020년 10월 6일 PRNewswire=연합뉴스) 6일, 음성 전문기업 Red Box가 글로벌 기업 클라우드 통신, 협업 및 컨택 센터 솔루션 분야의 선도적 공급업체인 RingCentral과의 새로운 통합 파트너십을 발표했다. 이번 통합으로 새롭게 출시된 개방성 마이크로서비스 기반의 기업 음성 플랫폼인 Conversa by Red Box를 통해 RingCentral Voice and Video 녹음 대화에 접속할 수 있게 됐다.
Red Box CEO Richard Stevenson은 "이제 분산된 인력이 표준화됨에 따라, 규제 대상 업계에서 UCaaS 솔루션의 채택이 가속화되고 있다"라며 "차세대 캡처 플랫폼으로서, Conversa는 탄력적인 컴플라이언스 기록 기능을 제공하고, Red Box와 RingCentral의 공동 고객이 최신 AI 도구를 활용해 캡처한 데이터를 자본화함으로써 전략적 비즈니스 성과를 창출할 수 있는 이상적인 위치에 있다"라고 말했다.
이번 파트너십을 통해 금융 서비스 및 의료와 같이 규제가 엄격한 업계에서, 조직을 위해 RingCentral 플랫폼에서 캡처한 실시간 녹음 오디오 및 비디오 대화를 원활하게 전달할 수 있게 됐다. 양사의 개방형 플랫폼은 선도적인 인공 지능(AI) 음성 기술 파트너의 생태계에 대한 접근을 제공한다. 이를 통해 고객은 이러한 대화로부터 데이터를 활용 및 분석함으로써 규정 준수, 비즈니스 전략 및 결과를 추진할 수 있다.
RingCentral 제품 관리 부사장 David Lee는 "신뢰성, 보안성 및 확장성은 RingCentral의 비즈니스 커뮤니케이션 플랫폼의 핵심 구성요소"라며, "RingCentral과 Conversa by Red Box와의 통합을 통해 고객은 녹음 대화에서 캡처된 데이터의 규정 준수 및 완전한 전략적 가치 실현에 필요한 접속 및 제어를 제공하는 확장 가능한 플랫폼을 누릴 수 있을 것"이라고 말했다.
Red Box 소개
Red Box는 30년 넘게 전사적인 음성의 가치를 포착하고, 확보하며, 이용할 수 있도록 기업을 지원하는 유수의 음성 전문업체다. Red Box가 개발한 Conversa는 최초의 진정한 개방성 차세대 마이크로서비스 기반 기업 음성 플랫폼이다. Conversa는 고객에게 캡처된 음성 및 미디어에 대한 개방적 접근 및 제어, 기업 전반으로부터의 고품질 실시간 데이터의 탄력적인 캡처, 모든 애플리케이션에서 해당 데이터를 사용할 수 있는 자유, 그리고 업계 최고의 TCO(총 소유비용)을 제공한다.
Red Box는 금융 서비스, 컨택 센터, 정부 및 공공 보안 부문의 주요 조직(세계 최고의 은행 5개, 세계적인 인터딜러 브로커 중 85%, 1,700개에 달하는 콜센터 및 영국 경찰 중 80% 이상 포함)로부터 신뢰를 받고 있다. Red Box는 전 세계 3,500개 이상의 고객사를 위해 매일 수백만 건의 통화를 캡처하고 보안성을 확보한다.
Clarity PR
redbox@claritypr.com
+44 7813 581513
출처: Red Box
Red Box Partners with RingCentral to Deliver Next-Gen Voice and Video Capture Integrated with Unified Communications for Highly Regulated Businesses
LONDON and NEW YORK, Oct. 6, 2020 /PRNewswire/ -- Dedicated voice specialist, Red Box, today announced a new integration partnership with RingCentral, a leading provider of global enterprise cloud communications, collaboration, and contact center solutions. The integration will deliver access to RingCentral Voice and Video recorded conversations via Conversa by Red Box, the newly launched open microservices-based enterprise voice platform.
"As dispersed workforces are now the norm, the adoption of UCaaS solutions has undoubtedly been accelerated within regulated industries," said Richard Stevenson, CEO of Red Box. "As a next-gen capture platform, Conversa is ideally placed to provide resilient compliance recording capabilities as well as enabling joint Red Box and RingCentral customers to capitalize on the data captured by leveraging cutting-edge AI tools to drive strategic business outcomes."
The partnership will ensure the seamless delivery of real-time recorded audio and video conversations captured from the RingCentral platform for organisations in highly regulated industries such as Financial Services and Healthcare. The open platform of both companies will provide access to an ecosystem of leading Artificial Intelligence (AI) voice technology partners. This will enable customers to leverage and analyze the data from these conversations to drive compliance, business strategies, and outcomes.
"Reliability, security, and scalability are the core components of RingCentral's business communications platform," said David Lee, vice president, Product Management, RingCentral. "The integration of Conversa by Red Box with RingCentral will offer customers a scalable platform that provides them with the access and control they need to realize compliance and full strategic value of the data captured from their recorded conversations."
About Red Box
Red Box is a leading dedicated voice specialist with over 30 years' experience in empowering organizations to capture, secure, and unlock the value of enterprise-wide voice. Conversa by Red Box is the next generation and first truly open microservices-based, enterprise voice platform. It provides customers with open access to and control over captured voice and media, resilient capture of high-quality real-time data from across the enterprise, the freedom to use that data in any application, and a market-leading TCO.
Red Box is trusted by leading organizations across financial services, contact center, government, and public safety sectors (including six of the world's top banks, 85% of global interdealer brokers, 1,700 call centers, and over 80% of UK police forces) and we capture and secure millions of calls daily for over 3,500 customers around the world.
Clarity PR
redbox@claritypr.com
+44 7813 581513
Source: Red Box
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>