[PRNewswire] 바이프, 여름철 30일 동안 30개의 상품을 주는 추첨 행사 진행

입력 2020-08-08 10:34
수정 2020-08-11 21:20
[PRNewswire] 바이프, 여름철 30일 동안 30개의 상품을 주는 추첨 행사 진행

-- 세계적인 전자 담배 브랜드 바이프는 인스타그램 @Vype_worldwide[https://www.instagram.com/vype_worldwide/ ]에서 여름철 30일 동안 진행되는 섬머 상품 추첨 시리즈를 통해 세 개의 독특한 상 중 하나를 받을 수 있는 행사 열어

(런던 2020년 8월 7일 PRNewswire=연합뉴스) 세계적인 전자 담배 브랜드 바이프(Vype)는 행운의 당첨자 서른(30) 명에게 서른(30) 개의 상품을 줌으로써 여름의 마지막을 장식한다. 바이프는 2020년 8월 3일부터 2020년 9월 1일까지 동사의 인스타그램 팔로워들을 대상으로 대회를 연다. 매일의 당첨자들은 세 개의 상품 즉, 비스포크 디자인의 드레 비츠 솔로3 헤드폰, 여러 장의 플래티넘 음반을 내고 여러 상을 받은 스코틀랜드 록밴드 프라텔리스에 영감을 준 버전이 포함된 아디다스 가젤 운동복, 또는 레이밴의 웨이페어러 선글라스 중 하나를 받는다.

프라텔리스 리드 싱어 겸 기타리스트로서 바이프 파트너가 된 존 프라텔리스는 "바이프와 함께 섬머 상품 추첨 시리즈에 참여하게 되어 기쁘다"면서 "이 브랜드 상품들은 정말 근사하다. 정말 이걸 남에게 줘야 할까?! 그게 아니라면, 나는 레이밴을, 베리는 아디다스 가젤을 민스는 비츠 헤드폰을 가질 거다!"라고 말했다.

상품은 세 개의 각기 다른 커스텀 디자인으로 제공된다. 팔로워들은 바이프 인스타그램 페이지 @Vype_worldwide[https://www.instagram.com/vype_worldwide/ ]를 매일 방문하여 어떤 상품이 그날에 제공될지 알아볼 수 있다.

상품을 받는 데에는 돈이 안 들고 싶다. 인스타그램에서 @Vype_worldwide[https://www.instagram.com/vype_worldwide/ ]를 팔로우한 다음 일간 포스팅에 일간 상품 추첨 행사에 참여한다는 의사를 표시하면 되는데 18세 이상만 가능하다. 자격이 있는 방문자들은 하루에 한 번만 참여할 수 있으며, 팬들에게는 모두 서른(30) 번의 기회가 있는데, 한 사람당 하나의 상품만이 주어진다. 당첨자들은 무작위로 선정되며 인스타그램 다이렉트 메시지를 통해 십사(14) 일 안에 당첨 사실을 통보한다.

본 행사의 조건 등 관련 정보와 참여 방법을 알려면 www.promoterms.com/Vype30days를 방문하기 바란다.

상세 정보는 http://www.govype.com에서 구할 수 있다.



프라텔리스:

프라텔리스는 여러 장의 플래티넘 음반을 내고 여러 상을 받은 바 있는 글라스고 출신의 스코틀랜드 록밴드이다. 이 밴드는 리드 보컬리스트 겸 기타리스트 존 프라텔리스, 베이시스트 겸 배킹 보컬리스트 베리 프라텔리스 그리고 드러머이자 배킹 보컬리스트인 민스 프라텔리스로 구성되어 있다. 프라텔리스는 자신들의 여섯 번째 스튜디오 앨범 "하프 드렁크 언더 어 풀 문"이 올해 말에 나오며 영국, 미국과 유럽 전역의 투어가 뒤따를 것이라고 발표했다.

브리티시아메리칸토바코:

BAT: BAT은 1902년에 설립된 최고의 멀티 카테고리 소비재 기업이다. 우리의 목적은 소비자들이 더 적은 리스크를 안고 즐길 수 있는 제품의 공급을 통해 우리 사업이 건강에 미치는 영향을 줄임으로써 더 나은 미래를 만드는 것이다. 우리의 야심 찬 계획은 수익의 원천을 담배로부터 시간을 두고 태우지 않는 제품으로 점점 더 많이 전환하는 것이다. 우리는 5만5천 명 이상의 직원을 고용하고, 55여개 국가에서 최고의 시장 점유율을 기록하고 있으며 48개 국가에 공장이 있다. 우리의 전략적 포트폴리오는 세계적인 담배 브랜드들과 그 종류가 증가하며 위험성이 낮아질 가능성이 있는 전자 담배 및 가열 담배 제품들뿐만 아니라 전통적이거나 현대적인 흡연 제품들로 구성되어 있다.

미디어 연락처: Press_office@bat.com, +44 020 7845 2888

동영상 - https://mma.prnewswire.com/media/1225179/Vype_30_Days_of_Summer.mp4

사진 - https://mma.prnewswire.com/media/1225170/Beats_by_Dre.jpg

사진 - https://mma.prnewswire.com/media/1225169/Adidas_Gazelle_Trainers.jpg

사진 - https://mma.prnewswire.com/media/1225171/Ray_Bans.jpg

로고 - https://mma.prnewswire.com/media/1137738/Vype_Logo.jpg

출처: Vype

Vype Celebrates 30 Days of Summer with 30 Prize Draws

-- The Global E-Cigarette Brand is Offering Fans A Chance to Win One of Three Unique Prizes Through a 30 Days of Summer Draw Series by visiting @Vype_worldwide [https://www.instagram.com/vype_worldwide/ ] on Instagram

LONDON, Aug. 7, 2020 /PRNewswire/ -- Vype, the global e-cigarette brand, is capping off the summer with thirty (30) days of prizes for thirty (30) lucky winners. Having kicked off on August 3, 2020, Vype will be hosting the prize competition for its Instagram followers until September 1, 2020. Daily winners will be gifted one of three prizes: bespoke designed Beats by Dre Solo3 headphones; Adidas Gazelle trainers, including a version inspired for multi-platinum, multi-award-winning Scottish rock band The Fratellis; or Ray-Ban Wayfarer Sunglasses.

"We're delighted to be part of the summer prize draw series with Vype," said The Fratellis lead singer and guitarist and Vype partner, Jon Fratelli. "These branded prizes look great- do we really need to give them away?! If not I'll take the Raybans, Baz wants the Adidas Gazelles and Mince loves the Beats headphones!"

The prizes awarded will be available in three different customized designs. Followers can visit Vype's Instagram page @Vype_worldwide [https://www.instagram.com/vype_worldwide/ ] daily to check out which prize will be featured on that day.

Entering for a chance to win is free and easy. Follow @Vype_worldwide [https://www.instagram.com/vype_worldwide/ ] on Instagram and comment under the daily post to be entered into the daily prize draw, and you must be 18 years or older to qualify. Eligible entrants are able to participate once daily, giving fans thirty (30) different opportunities to win, with one winning prize per person permitted. Winners are chosen at random and will be notified via Instagram direct message within fourteen (14) days for acceptance of their prize.

For information on terms and conditions or to learn how to enter, please visit www.promoterms.com/Vype30days.

More information is also available on http://www.govype.com.

ENDS

About The Fratellis:

The Fratellis are a multi-platinum, multi-award-winning Scottish rock band from Glasgow. The band consists of lead vocalist and guitarist Jon Fratelli, bassist and backing vocalist Barry Fratelli, and drummer and backing vocalist Mince Fratelli. The Fratellis have announced that their sixth studio album, titled Half Drunk Under a Full Moon, will be released later this year with full UK, US and European tours to follow.

About British American Tobacco:

About BAT: BAT is a leading, multi-category consumer goods business, established in 1902. Our purpose is to build A Better Tomorrow by reducing the health impact of our business through offering a greater choice of enjoyable and less risky products for our consumers. Our ambition is to increasingly transition our revenues from cigarettes to non-combustible products over time. We employ over 55,000 people, with market leadership in over 55 countries and factories in 48. Our Strategic Portfolio is made up of its global cigarette brands and an increasing range of potentially reduced-risk products, comprising vapour and tobacco heating products, as well as traditional and modern oral products

Media Contact: Press_office@bat.com, +44 020 7845 2888

Video - https://mma.prnewswire.com/media/1225179/Vype_30_Days_of_Summer.mp4

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1225170/Beats_by_Dre.jpg

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1225169/Adidas_Gazelle_Trainers.jpg

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1225171/Ray_Bans.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1137738/Vype_Logo.jpg

Source: Vype

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(끝)

<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>