[PRNewswire] 위블로, Big Bang Millennial Pink 출시
(니옹, 스위스 2020년 7월 10일 PRNewswire=연합뉴스) 끊임없이 변화하는 세상에서 위블로는 최초, 독특함 및 차별성이라는 자사의 철학을 이어가고 있다. 위블로가 Garage Italia 및 Lapo Elkann과 공동으로 디자인한 새로운 Big Bang 시계 'Millennial Pink'를 공개했다. 시계에 대한 새로운 접근법을 선보이는 Millennial Pink는 미래를 내다보고 유행을 선도하는 시계다. 단순한 시계 그 이상인 Millennial Pink는 착용자의 심리 상태를 나타내는 시계이며, 성 중립적(Gender Neutral)인 시계다.
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"자사는 특히 융합의 기술에 자부심을 갖고 있다. 그 외에 자사가 소중하게 여기는 가치로는 혁신, 변화, 차별성을 도모하는 능력 등이 있다. 물론 자사의 시계 제조 전문지식도 제외할 수 없다. Garage Italia의 Lapo Elkann과 공동으로 제작한 Big Bang Millennial Pink는 이와 같은 자사의 선구적인 정신과 완벽하게 일치한다. 자사는 소재 기술에 관한 전문지식을 바탕으로 이 시계에 어울리는 독특한 색을 구현했다. 지금 우리가 살고 있는 세상을 상징하는 Millennial Pink는 항상 끊임없이 변화한다." - Ricardo Guadalupe, 위블로 CEO
"자사는 권력이나 우월성이 아니라 삶에 대한 애정과 포용성으로 모든 사람의 인격이 정의되는 세상의 한 부분이 되고자 한다. 자사는 단순한 제품이 아니라 긍정적인 변화를 대변하는 무언가를 만들고자 한다." - Lapo Elkann, GARAGE ITALIA 설립자 겸 크리에이티브 부문 회장
Millennial Pink의 색이 파우더 핑크나 파스텔이라고 말하는 이도 있고, 베이지와 연어색, 살구색과 그레이프푸르트색이 미묘하게 혼합된 색이라고 하는 이도 있다. 매혹적이며 정의하기 힘든 Millennial Pink는 여성이나 남성의 독점 영역이 아닌 완전히 새로운 세대의 진정한 상징이라 할 수 있는 새로운 핑크로써 오늘 제 자리에 섰다. Millennial Pink의 특별한 색은 현 상태를 바꿔놓을 충격적인 변화가 될 것이다. 또한, 긍정성이라는 렌즈로 기존의 전통적인 가치를 재고하게 될 것이다. 'Millennial Pink의 핑크'는 삶에 대한 온화하고 포용적이며 자신감 있는 접근법을 표현한다. 또한, 내실로 가득 차고, 스타일을 새롭게 정의하는 신선하고 젊은 비전을 대변한다.
42mm 케이스가 톤을 결정한다. 현대적인 경량 알루미늄과 유니섹스 단색 소재로 만들고, 양극산화 처리를 한 사틴 피니시 쓰루-틴트(through-tinted) 밀레니얼 핑크를 선보인다. 이 기술적 성과는 위블로 엔지니어들의 연구 덕분에 가능했다. 매우 구체적인 이 색은 부품을 보호하는 동시에 장식하는 공정인 양극산화 처리 덕분에 가능했다. 이 공정은 또한 케이스와 부품에 원하던 파스텔 색조를 입히고, 긁힘과 충격에 대한 높은 내성을 부여한다. 케이스 비율로 인해 Millennial Pink는 누구(성 중립적)의 손목에서나 완벽하게 안착한다. 72시간 파워 리저브를 자랑하는 Unico 크로노그래프 제조 무브먼트는 다이얼 측면과 컬럼 휠에 크로노그래프 기제가 위치한다.
다재다능성이 매우 높은 Big Bang Millennial Pink는 두 가지 시곗줄로 판매된다. 이 시곗줄은 위블로가 특허를 획득한 독점 One Click 시스템을 통해 쉽게 교환할 수 있다.
파괴적 혁신을 선보이며, 전통적인 럭셔리를 위한 새로운 코드를 만드는 Big Bang Millennial Pink는 Garage Italia와의 합작품으로서, 매우 소량인 200개만 독점 판매될 예정이다.
영상: https://www.youtube.com/watch?v=FDb7sp1bCPY
사진: https://mma.prnewswire.com/media/1202316/Hublot_Big_Bang_Millennial_Pink.jpg
Hublot Big Bang Millennial Pink
사진: https://mma.prnewswire.com/media/1202317/Kylian_Mbappe.jpg
Kylian Mbappe Hublot Ambassador by Jean-Baptiste Mondino, Big Bang Millennial Pink
로고: https://mma.prnewswire.com/media/1176881/Hublot_Logo.jpg
Hublot Logo
출처: 위블로(Hublot)
Hublot Launches the Big Bang Millennial Pink
NYON, Switzerland, July 9, 2020 /PRNewswire/ -- In an ever-changing world, Hublot stays true to its philosophy of being first, unique, different: unveiling a new Big Bang, christened Millennial Pink, designed in collaboration with Garage Italia and Lapo Elkann. A new approach to timekeeping, one which looks to the future, setting trends. More than a watch, it is a state of mind. Gender Neutral.
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"At Hublot, we are particularly proud of the Art of Fusion. But the list of things we cherish also includes the ability to innovate, to change, to be different, and, of course, our watchmaking expertise. This Big Bang Millennial Pink that we have created with Lapo Elkann from Garage Italia sits perfectly within this pioneering vision. Our expertise in materials technology has enabled us to create a unique colour for this watch, Millennial Pink, symbolic of the world available to us, in its constant state of flux." - Ricardo Guadalupe, CEO of HUBLOT
"At Garage Italia, we want to be part of a world where the character of every person is defined by their love of life and their inclusivity, rather than by their power or their superiority. More than simply a product, we want to create something which represents a positive change." - Lapo Elkann, FOUNDER & CREATIVE CHAIRMAN of GARAGE ITALIA
For some, it is powder pink or pastel; for others, a subtle blend of beige and salmon, apricot and grapefruit. Intriguing and undefinable, Millennial Pink takes its place today as a pink which is not in the exclusive realm of women, nor that of men, but truly a symbol of a completely new generation. This special hue marks a seismic shift which will change the status quo: established traditional values are being reconsidered through a lens of positivity. Pink - this pink - expresses a gentle, inclusive and confident approach to life. A fresh, young vision, full of substance, which redefines style.
Its 42-mm case sets the tone: made from modern, lightweight aluminium, a unisex and monochrome material, anodised, satin-finished and through-tinted millennial pink. This technical feat has been made possible thanks to research undertaken by Hublot's engineers. This highly specific colour is obtained by anodisation, a process which both protects and decorates a part, and which has the advantage of giving the case and its components the desired pastel shade combined with remarkable resistance to scratches and impacts. Its proportions ensure it sits perfectly on any wrist. Gender Neutral. The Unico chronograph manufacture movement, boasting a 72-hour power reserve, has a chronograph mechanism on the dial side and a column wheel.
The highly versatile Big Bang Millennial Pink is supplied with two straps, easily interchangeable thanks to Hublot's exclusive patented One Click system.
Disruptive, creating new codes for traditional luxury, the Big Bang Millennial Pink produced in collaboration with Garage Italia will only be available in a very exclusive limited edition of 200 pieces.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=FDb7sp1bCPY
Photo: https://mma.prnewswire.com/media/1202316/Hublot_Big_Bang_Millennial_Pink.jpg
Hublot Big Bang Millennial Pink
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Kylian Mbappe Hublot Ambassador by Jean-Baptiste Mondino, Big Bang Millennial Pink
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Source: Hublot
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