[PRNewswire] IPC와 Red Box, 전략적 파트너십 체결

입력 2019-11-04 17:38
[PRNewswire] IPC와 Red Box, 전략적 파트너십 체결

-- IPC의 Unigy 플랫폼을 이용하는 금융 시장 참가자들에게 호환 음성 캡처 솔루션을 제공

(런던 및 뉴욕 2019년 11월 4일 PRNewswire=연합뉴스) 금융 시장 커뮤니티를 위한 안전한 호환 커뮤니케이션 및 네트워킹 솔루션을 공급하는 세계 굴지의 기업 IPC[https://www.ipc.com/ ]가 전 세계 금융 시장에서 안전한 음성 녹음과 호환 수요에 대한 서비스 향상을 위해 굴지의 음성 전용 캡처 전문업체 Red Box[http://www.redboxvoice.com/ ]와 손을 잡았다.

경쟁이 치열한 시장에서 금융 서비스 업체들이 차별화를 모색함에 따라, 호환 AI 플랫폼을 구동하고, 향상된 고객 경험 주도적 위험 관리와 자동 사기 감지 및 감시 같은 결과를 촉진하는 귀중한 통찰을 제공하기 위해 양질의 오디오 데이터 집합에 대한 안전한 접근성과 통제권에 대한 수요가 증가하고 있다.

IPC 최고운영책임자(COO) David Brown은 "자사와 Red Box는 이 새로운 관계를 십분 활용해 매우 귀중하고 전략적인 데이터 집합에 대한 안전한 접근성을 고객이 제대로 활용할 수 있도록 개방적인 에코시스템 접근법을 수용하고 있다"라고 설명했다.

Red Box CEO Richard Stevenson은 "자사의 접근법은 자사의 개방적인 철학으로 보강된다"라며 "금융 서비스와 호환 부문의 선두주자인 IPC와 전략적 파트너십을 구축하게 돼 기쁘게 생각한다"고 소감을 밝혔다. 이어 그는 "양측은 오랫동안 관계를 유지했고, 작년에는 Unigy 플랫폼 통합을 발표한 바 있다"라면서 "조직 전반에서 발생하는 AI 지원 음성 데이터 집합을 고객에게 제공하고, 이를 통해 선택한 애플리케이션에서 시행 가능한 통찰로 이어질 통화 후 실시간 분석을 지원하기 위해 IPC와 협력하게 된 것은 기쁜 일"이라고 말했다.

Red Box 소개

Red Box는 굴지의 음성 전용 전문업체로써, 기업이 전사적인 음성의 가치를 포착하고, 확보하며, 이용하도록 지원한다. Red Box는 가장 개방적이고 연결성이 높은 플랫폼을 통해 국제 기업과 중소기업 전반에 걸쳐 55개가 넘는 시스템(레거시 시스템과 신규 시스템)으로부터 음성 커뮤니케이션을 포착하고 전사한다. Red Box의 고객사는 완전한 데이터 주권을 유지한다. Red Box는 고객사를 가장 광범위한 파트너 에코시스템과 연계함으로써, 포착된 음성 데이터의 가치를 최대한 높인다.

Red Box는 세계적인 재판매업자 채널과 협력하며, 금융, 컨택 센터, 정부 및 공공 보안 부문의 주요 조직(세계 최고의 은행 6개, 세계 인터딜러 브로커 중 85%, 1,700개에 달하는 콜센터 및 영국 경찰 중 70% 이상을 포함)으로부터 신뢰를 얻고 있다. Red Box는 전 세계 3,000곳 이상의 고객사를 위해 매일 수백만 건의 통화를 캡처하고, 보안성을 확보한다.

추가 정보는 www.redboxvoice.com을 참조한다.

IPC 소개

IPC는 세계 금융 시장을 지원하는 기술과 서비스 부문의 선두주자다. IPC는 고객이 변화를 예측하고 문제를 해결하도록 지원하는 한편, 업계 전문지식, 뛰어난 서비스 및 포괄적인 기술로 기준을 세운다. IPC는 '고객이 우선'이라는 자세를 바탕으로 모든 자산 등급과 시장 참여자를 아우르는 가장 크고 다양한 국제 금융 에코시스템을 구축했다. 이 에코시스템을 지원하는 IPC는 지역사회가 상호작용하고, 거래하며, 시장 변화와 도전에 반응하도록 지원한다. IPC는 고객과의 협력을 통해 고객의 보안성, 생산성, 호환성 및 연결성을 보장한다. 추가 정보는 ipc.com을 참조한다.

본 배포 자료 중 일부 진술은 전향적 진술일 수 있다. 전향적 진술은 "예상한다", "믿는다", "계속한다", "~일 수도 있다", "추정한다", "기대한다", "의도한다", "~할 수도 있다", "계획한다", "잠재력", "예측한다", "~해야 한다", "~일 것이다" 또는 이와 유사한 전향적 용어 사용으로 구분된다. 모든 전향적 진술은 현재의 기대, 가정, 추정 및 예측을 기반으로 한다. 전향적 진술에는 알려지거나 알려지지 않은 위험과 불확실성이 내포되며, 이들 중 다수는 IPC의 통제 밖에 있다. 실제 결과는 전향적 진술이 명시적 또는 암시적으로 제시한 미래 결과와 구체적으로 다를 수 있다.

로고 - https://mma.prnewswire.com/media/728408/Red_Box_logo.jpg

문의처:

Nadine Edmondson

Red Box

+44(0)1159-377 100

nedmondson@redboxvoice.com

출처: Red Box

IPC and Red Box Form Strategic Partnership to Offer Compliant Voice Capture Solutions to Financial Market Participants Leveraging IPC's Unigy Platform

LONDON and NEW YORK, Nov. 4, 2019 /PRNewswire/ -- IPC [https://www.ipc.com/ ], a leading global provider of secure, compliant communications and networking solutions for the financial markets community, has partnered with Red Box [http://www.redboxvoice.com/ ], a leading dedicated voice capture specialist to further service the global financial markets needs around secure voice recording and compliance.

As financial services organizations look to differentiate themselves in a competitive market place, there is increasing demand for secure access to and sovereignty over high quality audio data sets to fuel compliance AI platforms and deliver valuable insights that will drive outcomes such as enhanced customer experience proactive risk management and automated fraud detection and surveillance.

"Fully leveraging this new relationship, IPC and Red Box are embracing an open ecosystem approach to ensure our customers can fully benefit from secure access to an extremely valuable and strategic data set," said IPC Chief Operating Officer David Brown.

"The Red Box approach is underpinned by our open philosopy and we're delighted to form a strategic partnership with IPC as a leader in the financial services and compliance space," commented Richard Stevenson, CEO of Red Box. "Our organizations have a long-standing relationship, with the Unigy platform integration announced by Red Box last year, and we're excited to join forces with IPC to ensure customers are provided with AI-ready voice data sets from across their organization to fuel post-call and real-time analysis within their applications of choice, to deliver actionable insights."

About Red Box

Red Box is the leading dedicated voice specialist, empowering organizations to capture, secure and unlock the value of enterprise wide voice. With the most open and connected platform, we capture and transcribe voice communications from over 55 systems (legacy and new), across global enterprises and SMEs. Our customers retain complete data sovereignty and we connect them to the broadest partner ecosystem to maximize the value of captured voice data.

Working with our global reseller channel, we are trusted by leading organizations across financial, contact center, government and public safety sectors (including six of the world's top banks, 85% of global interdealer brokers, 1,700 call centers and over 70% of UK police forces) and we capture and secure millions of calls daily for over 3,000 customers around the world.

For more information visit www.redboxvoice.com

About IPC

IPC is a technology and service leader powering the global financial markets. We help clients anticipate change and solve problems, setting the standard with industry expertise, exceptional service and comprehensive technology. With a customer-first mentality, IPC brings together one of the largest and most diverse global financial ecosystems spanning all asset classes and market participants. As the enabler of this ecosystem, IPC empowers the community to interact, transact and react to market changes and challenges, and we collaborate with our customers to make them secure, productive, compliant and connected. Learn more at ipc.com.

Certain statements contained in this press release may be forward-looking statements. These statements may be identified by the use of forward-looking terminology such as "anticipate," "believe," "continue," "could," "estimate," "expect," "intend," "may," "might," "plan," "potential," "predict," "should" or "will" or similar terminology. Any forward-looking statements are based on current expectations, assumptions, estimates and projections. Such forward looking statements involve known and unknown risks and uncertainties, many of which are beyond our control. Actual results may differ materially from any future results expressed or implied by these forward-looking statements.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/728408/Red_Box_logo.jpg

Contact:

Nadine Edmondson

Red Box

+44(0)1159-377 100

nedmondson@redboxvoice.com

Source: Red Box

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(끝)

<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>