[PRNewswire] Emaar Hospitality Group, 단일 지점 모바일 앱 선보여

입력 2019-05-09 17:32
[PRNewswire] Emaar Hospitality Group, 단일 지점 모바일 앱 선보여

-- 모든 호텔, 환대 및 여가 체험 제공

(두바이, 아랍에미리트 2019년 5월 9일 PRNewswire=연합뉴스) 세계적인 개발업체 Emaar Properties의 환대 및 여가 사업 자회사 Emaar Hospitality Group이 자사의 모든 호텔, 환대 및 여가 경험을 커버하는 완전 통합 모바일 앱을 선보였다.

사용자는 이 단일 앱을 통해 모바일 기기로 호텔 예약, 레스토랑, 스파, 골프 및 엔터테인먼트 명소를 포함해 광범위한 서비스에 대한 원활한 접근성을 확보할 수 있다. 새로운 앱은 Emaar Hospitality Group이 제공하는 개별 호텔 브랜드와 여가 상품을 위해 개발된 기존의 모든 앱을 대신하며, 앱 스토어 [https://itunes.apple.com/ae/app/emaar-hospitality/id1455068564?mt=8 ]와 구글 플레이 [https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ehg.ehgoneappenterprice&hl=en ]에서 다운로드 받을 수 있다.

Emaar Hospitality Group COO Chris Newman은 "새로운 Emaar Hospitality 모바일 앱 출시는 고객 편의를 개선하고자 하는 자사의 디지털 변혁 초점을 강조하는 것"이라며 "또한, 새로운 모바일 앱은 사용자 경험을 더욱 단순화하고, 정보와 다양한 서비스에 대한 단일 공급원 역할을 한다. 세계 곳곳에서 자사의 호텔과 여가 명소를 찾는 고객들은 정보 기반의 결정을 내리고, 라이프스타일 선택의 모든 세부 사항을 계획할 수 있다"고 말했다.

고객은 이 모바일 앱을 통해 Emaar Hospitality Group의 고급 럭셔리 호텔 브랜드 Hotels + Resorts와 고급 라이프스타일 브랜드 Vida Hotels and Resorts를 비롯해 Arabian Ranches Golf Club, Dubai Polo & Equestrian Club, Dubai Hills Golf Club 및 Dubai Marina Yacht Club과 같은 여가 명소에서 포괄적인 호텔, 환대 및 여가 서비스 포트폴리오를 조회할 수 있다. 그 외에 Emaar Properties와 Meraas 간의 합작투자사로 개발된 Rove Hotels가 제공하는 서비스도 이용할 수 있다. 이제 Emaar Hospitality Group 호텔에서 레스토랑은 물론 스파도 매우 손쉽게 예약할 수 있다.

이 앱은 호텔 및 리조트와 실시간으로 연결되며, Emaar Hospitality Group 산하의 모든 시설을 원활하게 예약할 방법을 안내한다. 이 앱은 고무적인 디자인과 우수한 이미지를 바탕으로 고객의 온라인 참여도 강화한다. 그뿐만 아니라 도시 가이드에 대한 접근성을 제공하고, 고객 선호도를 기반으로 더욱 집중적인 부가가치 서비스를 강조한다.

이 모바일 앱은 검색부터 예약과 온라인 참여까지 사용자 친화적인 인터페이스를 선보인다. 이 앱의 개발 목적은 고객 참여를 유도하고, 고객이 맞춤화 된 여행 계획을 세울 수 있도록 지원하며, 예약 방식을 획기적으로 바꾸는 것이다.

추가 정보

Kelly Home

ASDA'A BCW

전화: +971-4450-7600

kelly.home@bcw-global.com

(사진: https://mma.prnewswire.com/media/883928/Address_Dubai_Marina_by_Emaar_Hospitality_Group.jpg )

Address Dubai Marina by Emaar Hospitality Group.

(사진: https://mma.prnewswire.com/media/883929/Downtown_Dubai_by_Emaar.jpg )

Downtown Dubai by Emaar

출처: Emaar Hospitality Group

Emaar Hospitality Group Launches Single-point Mobile App for all Its Hotel, Hospitality and Leisure Experiences

DUBAI, UAE, May 8, 2019 /PRNewswire/ -- Emaar Hospitality Group, the hospitality and leisure business of global developer Emaar Properties, has launched a fully-integrated Mobile App that covers all the hotel, hospitality and leisure experiences under the Group.

With the single App, users will have seamless access to an extensive range of services including booking of hotels, restaurants, spas, golf and entertainment attractions using their mobile devices. The new App replaces all the earlier Apps that were launched for the individual hotel brands and leisure attractions under Emaar Hospitality Group and is available for download both on App Store [https://itunes.apple.com/ae/app/emaar-hospitality/id1455068564?mt=8 ] and Google Play [https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ehg.ehgoneappenterprice&hl=en ].

Chris Newman, COO of Emaar Hospitality Group, said: "The launch of the new Emaar Hospitality Mobile App highlights our digital transformation focus to enhance the convenience of our guests. It further simplifies the user experience and serves as a single point source of information and to access various services. Guests from anywhere in the world can make informed decisions and plan every detail of the lifestyle choices they cherish across our hotels and leisure attractions."

With the Mobile App, guests can explore a comprehensive portfolio of hotel, hospitality and leisure services at Emaar Hospitality Group's premium luxury hotel brand Address Hotels + Resorts, the upscale lifestyle brand Vida Hotels and Resorts, as well as leisure attractions such as the Arabian Ranches Golf Club, Dubai Polo & Equestrian Club, Dubai Hills Golf Club and Dubai Marina Yacht Club. Guests can also access the services offered by Rove Hotels, developed as a joint venture of Emaar Properties and Meraas. Booking restaurants under the hotels of Emaar Hospitality Group as well as the Spas is also effortless now.

The App has real-time connectivity with the properties and is designed to offer users a seamless way of reserving their experiences across the Group's assets. It features inspiring design and exceptional imagery to strengthen online engagement with the guests. It also provides access to city guides and highlight more targeted value-added services based on their preference.

From search to booking and online engagement, the Mobile App has a user-friendly interface. The aim is to engage customers, enable them to customise their travel plans, and revolutionise the way reservations are made.

For details:

Kelly Home

ASDA'A BCW

T: +971-4450-7600

kelly.home@bcw-global.com

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/883928/Address_Dubai_Marina_by_Emaar_Hospitality_Group.jpg )

Address Dubai Marina by Emaar Hospitality Group.

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/883929/Downtown_Dubai_by_Emaar.jpg )

Downtown Dubai by Emaar

Source: Emaar Hospitality Group

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(끝)

<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>