[PRNewswire] 소다스트림, 최신 가정용 자동 탄산수 제조기 피지원터치 소개

입력 2018-03-13 10:11
[PRNewswire] 소다스트림, 최신 가정용 자동 탄산수 제조기 피지원터치 소개

-- 수상경력에 빛나는 디자인과 향상된 기능 그리고 합리적인 가격의 결합

-- 소다스트림, 로열티 높은 소비자들 유치

(에어포트시티, 이스라엘 2018년 3월 12일 PRNewswire=연합뉴스) 전 세계 1위 탄산수 브랜드인 소다스트림 인터내셔널(SodaStream International Ltd., 나스닥: SODA)은 오늘, 시카고에서 개최되는 국제 가정용품박람회 2018 IHHS (2018 International Home + Housewares Show)에 참가해 이번에 새롭게 론칭한 자사의 최신 자동 탄산수(스파클링워터) 제조기 피지원터치(Fizzi One Touch)를 소개했다.

수상 경력에 빛나는 피지(Fizzi) 탄산수 제조기의 자동화 버전은 소비자들에게 저렴한 가격으로 우수한 사용자 경험과 최첨단 디자인을 제공한다. 이번에 새롭게 출시된 피지원터치는 오는 6월 미국 소비자들을 대상으로 온라인으로 제공되고 이후 점차적으로 소다스트림이 진출한 45개 시장 내 전 세계 소비자들에게 제공될 예정이다.

피지원터치의 세련된 디자인은 블랙 또는 퓨어 화이트 두 가지의 우아한 컬러로 제공되며 완벽하게 맞춤 설정된 음료들을 위해 3단계의 탄산화 기능을 제공한다. 피지원터치에는 스테인리스강 소다스트림 병과 60L 탄산장치 그리고 병을 제조기에 보다 편리하고 쉽게 배치할 수 있는 특허받은 소다스트림 스냅 및 잠금 시스템이 포함되어 있다.

"소다스트림은 사람들이 마시는 그 방식을 바꾸고 있으며 피지원터치의 출시는 음료 업계에 혁신의 바람을 불러일으킨다는 소다스트림의 미션과도 부합한다" 면서 "현재 수백만 명의 사람들이 소다스트림을 사용해 가정에서 일반 수돗물을 신선한 탄산수로 바꾸어 마시고 있다. 또한, 이제 피지원터치를 활용하면 소비자들은 버튼 한 개로 훨씬 더 재미있고 즐거운 마시는 경험을 누릴 수 있다"고 소다스트림 인터내셔널의 CEO, 다니엘 번바움(Daniel Birnbaum)은 전했다.

자동 탄산수제조기 피지원터치(Fizzi One Touch)의 소매가는 119.99달러(USD)로, 2018년 6월 소다스트림 웹페이지(www.sodastreamusa.com)를 통해 구매할 수 있으며 2018년 9월에는 미국 주요 소매점들을 통해서도 구매할 수 있을 예정이다.

소다스트림(SodaStream)에 대해

소다스트림은 전 세계 제1의 탄산수 브랜드다. 소비자들은 소다스트림을 사용해 단 몇 초 만에 손쉽게 가정에서 일반 수돗물을 탄산수와 맛이 가미된 탄산수로 만들 수 있다. 일반 물을 마시는 재미와 즐거움이 있는 특별한 물로 바꿔주기 때문에, 소다스트림은 소비자들이 더 많은 물을 섭취하도록 한다. 소다스트림 탄산수 제조기들은 병과 캔에 들어 있는 탄산음료를 마시는 소비자들에게 고도로 차별화된 혁신적인 대안을 제공한다. 소다스트림의 제품들은 건강과 웰빙을 증진하고, 환경친화적이며, 커스터마이즈가 가능할 뿐 아니라 비용 효율적이면서 사용도 재미있다. 소다스트림의 제품들은, 전 세계 45개 국가에 있는 8만 개 이상의 소매점들에서 구매할 수 있다. 소다스트림이 어떻게 물을 더욱 특별하게 만드는지 알고 싶으면 페이스북(Facebook[https://www.facebook.com/SodaStream ]), 트위터(Twitter[https://twitter.com/SodaStreamUSA ]) 핀터레스트(Pinterest[https://www.pinterest.com/sodastreamusa/ ]), 인스타그램(Instagram[https://www.instagram.com/sodastreamusa ]), 유튜브(YouTube[https://www.youtube.com/user/SodaStreamGuru ]) 또는 소다스트림 웹페이지(www.SodaStream.com)를 방문하면 확인할 수 있다.

사진 - https://mma.prnewswire.com/media/652541/2017_12_18_Fizzi_One_Touch.jpg

SodaStream introduces the Fizzi One Touch

로고 - https://mma.prnewswire.com/media/636193/SodaStream_Logo.jpg

출처: 소다스트림(SodaStream)

SodaStream Introduces New At Home Automatic Sparkling Water Maker - The Fizzi One Touch

-- Coupling the Award-Winning Design with Enhanced Features and an Affordable Price

-- SodaStream Looks to Attract Even More Devoted Consumers

AIRPORT CITY, Israel, March 12, 2018 /PRNewswire/ -- SodaStream International Ltd. (NASDAQ: SODA) the No.1 sparkling water brand in the world, announced the launch of its newest automatic sparkling water maker - Fizzi One Touch, today at the 2018 International Home + Housewares Show in Chicago.

This automatic version of the award-winning Fizzi machine offers consumers a superior user-experience and cutting-edge design at an affordable price. The new Fizzi One Touch will be available online for U.S. consumers in June and gradually be made available to consumers worldwide in SodaStream's 45 markets.

The Fizzi One Touch's slick design is available in two elegant color options, piano black or pure white, and offers three levels of carbonation for perfectly customized drinks. The Fizzi One Touch comes with a stainless steel SodaStream bottle and a 60L carbonator and includes the patented SodaStream snap and lock system that makes placing the bottle in the machine even more convenient and easy.

"SodaStream is changing the way people drink and the launch of the Fizzi One Touch is consistent with our mission to revolutionize the beverage industry," said Daniel Birnbaum, Chief Executive Officer of SodaStream International. "Millions of people are now transforming their ordinary tap water into fresh sparkling water with SodaStream and now with the Fizzi One Touch, a touch of a single button makes this experience even more fun and enjoyable," continued Birnbaum.

The automatic sparkling water maker, Fizzi One Touch, retails at $119.99 and will be rolling out to www.sodastreamusa.com in June 2018 followed by major US retailers in September 2018.

About SodaStream

SodaStream is the No.1 sparkling water brand in the world. SodaStream enables consumers to easily transform ordinary tap water into sparkling water and flavored sparkling water in seconds. By making ordinary water fun and exciting to drink, SodaStream helps consumers drink more water. SodaStream sparkling water makers offer a highly differentiated and innovative alternative to consumers of bottled and canned carbonated soft drinks. The products promote health and wellness, are environmentally friendly, cost effective, and are customizable and fun to use. Products are available at more than 80,000 retail stores across 45 countries. To learn more about how SodaStream makes water exciting, follow us on Facebook [https://www.facebook.com/SodaStream ], Twitter [https://twitter.com/SodaStreamUSA ], Pinterest [https://www.pinterest.com/sodastreamusa/ ], Instagram [https://www.instagram.com/sodastreamusa ] and YouTube [https://www.youtube.com/user/SodaStreamGuru ], visit www.SodaStream.com.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/652541/2017_12_18_Fizzi_One_Touch.jpg

SodaStream introduces the Fizzi One Touch

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/636193/SodaStream_Logo.jpg

Source: SodaStream

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(끝)

<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>