[PRNewswire] FashionTV, 신규 OTT 및 FashionFlix 제품 출시

입력 2017-10-09 17:06
[PRNewswire] FashionTV, 신규 OTT 및 FashionFlix 제품 출시

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(MIPCOM, 칸, 프랑스 2017년 10월 9일 PRNewswire=연합뉴스) FashionTV는 2017년 칸에서 개최되는 MIPCOM의 전시장 번호 P-1.G74에서 자사의 특별한 신규 12+ 등급의 FTV+ OTT 채널과 FashionFlix SVOD를 선보이며 크게 도약하고 있다. 회사는 생활과 패션을 중점적으로 다루는 20년밖에 되지 않은 신생 전 세계 위성 TV 네트워크로 다양한 내용을 다루는 플랫폼인 FTV+와 FashionFlix를 론칭하고, 차세대 TV 플랫폼을 위해 상당한 분량의 독창적이고 유익한 프로그램을 제공한다.

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(사진: http://mma.prnewswire.com/media/568299/FashionTV_Models.jpg )

보도자료 클립: http://company.fashiontv.com/press/

FashionTV 그룹 사장 Michael Adam은 마제스틱 호텔 바에서 독특한 제품을 선보이는 FashionTV 전시장과 FashionTV 일일 이벤트에 방문하도록 Telcos, OTT 플랫폼, 스마트 TV 및 스마트 스크린 제작사 대표뿐만 아니라 잠재적인 전략 및 자본 투자자들을 초청했다.

그는 “현재 FTV 채널과 VOD는 모든 기기를 통해 자사의 시청자와 더욱 가까워지고 있다”라며 “FTV+ 플랫폼은 FTV+에서 모든 종류의 주제를 다루는 12+ 등급의 시각적으로 놀라운 OTT 방송을 제공하고 있으며, 이는 위성, IP 또는 모바일 앱을 통해서 수신할 수 있다”고 말했다.

FashionFlix는 ‘악마는 프라다를 입는다’, ‘입생로랑’, ‘코코샤넬’, ‘디오르와 나’ 등과 같이 꼭 시청해야 하는 예술 패션영화, ‘매트릭스’, ‘제임스 본드 - 스카이폴’, ‘드림걸스’, ‘카사블랑카’ 등과 같이 패션 트렌드를 선도하는 영화, 그리고 패션 산업과 패션계의 우아함 너머의 상징적인 인물에 관한 다큐멘터리에 초점을 맞춘 SVOD 플랫폼이다. 플랫폼의 방송내용은 SD, HD, UHD 및 VR로 제공되며, 웹, 애플 스토어, 구글 플레이, 애플 TV, 안드로이드 TV, 아마존 TV, 로쿠 등 다양한 OTT 플랫폼에서 수신할 수 있다.

또한, FTV CEO는 “FashionTV는 최근 FTV USA와 FTV Brazil이라는 두 개의 지역화된 생방송 매체를 론칭했으며, 이를 통해 미국과 브라질에서 진행되는 세계 수준의 제작, 독점적인 전시회와 최고 인기의 향후 패션 경향에 대해 방송 중”이라고 말했다.

회사는 현재 FTV 중국, FTV 인도, FTV 인도네시아, FTV 스페인, FTV 일본, FTV 아프리카 등의 론칭을 추진 중이다. 연말까지 선형 및 SVOD의 두 가지 형태로 제공할 계획이다.

MIPCOM에서 FTV+ 방송내용은 LG OLED 4k HDR 스마트 TV를 통해 독점으로 제공된다.

회사 세부정보는 다음에서 확인할 수 있다: http://www.ftvott.com.

미디어 문의:

Teresa Kirilova

teresa@ftv.com

Max Posch

전화: +43-664-3910205

max@ftv.com

출처: FashionTV

FashionTV Presents New OTT and FashionFlix Products

MIPCOM, CANNES, France, October 9, 2017/PRNewswire/ -- FashionTV is taking a giant leap forward by presenting its unique 12+ new FTV+ OTT channels and FashionFlix SVOD at stand number P-1.G74 at MIPCOM, Cannes 2017. The 20 years young global satellite TV network dedicated to lifestyle and fashion, launch its multi-content platforms FTV+ and FashionFlix, presenting significant amount of original and informative programming for the platforms of the next generation TVs.

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(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/568299/FashionTV_Models.jpg )

Press clippings: http://company.fashiontv.com/press/.

Michel Adam, president of FashionTV group, invites the representatives of Telcos and OTT platforms, producers of smart TVs and smart screens, as well as potential strategic and financial investors to visit the FashionTV stand and the daily FashionTV events at Majestic Hotel Bar for a presentation of the unique products.

"FTV channels and VOD are now more engaging to our audience across all devices. The FTV+ platform presents 12+ visually stunning OTT streams on FTV+ cover all types of themes and can be received through satellite, IP or mobile application."

FashionFlix is a SVOD platform focusing on the must-watch cult fashion movies as "THE DEVIL WEARS PRADA", "YVES SAINT LAURENT", "COCO CHANEL", "DIOR AND I" and Fashion trend setting films as "MATRIX", "JAMES BOND - SKYFALL", "DREAMGIRLS", "CASABLANCA", and documentaries about the fashion industry and the iconic people behind the luxe of the world of fashion. The content on the platforms is available in SD, HD, UHD and VR and can be received on the Web, Apple Store, Google Play, AppleTV, AndroidTV, AmazonTV, Roku and on many OTT platforms.

FashionTV just launched two localized livestreams - FTV USA and FTV Brazil, broadcasting world class production, exclusive shows and the hottest up-and-coming fashion trends from USA and Brazil," commented the CEO of FTV.

The company is currently working on the launch of the FTV China, FTV India, FTV Indonesia, FTV Spain, FTV Japan, FTV Africa, etc. both in linear and SVOD formats by the end of the year.

At MIPCOM FTV+ content will be presented exclusively on LG OLED 4k HDR smart TVS.

For more company information, please visit: http://www.ftvott.com.

Media Contact:

Teresa Kirilova

teresa@ftv.com

Max Posch

Tel.: +43-664-3910205

max@ftv.com

Source: FashionTV

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