[PRNewswire] Borderless Access, 'HealthSight' 출시

입력 2017-09-07 14:58
[PRNewswire] Borderless Access, 'HealthSight' 출시

-- 건강관리 조사용 프로그래매틱 샘플링 슈트

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(캘리포니아주 라구나니구엘, 런던 및 방갈로르 2017년 8월 30일 PRNewswire=연합뉴스) 세계적인 디지털 MR 솔루션 기업 Borderless Access가 신제품 'HealthSight'를 출시하며 건강관리 연구 부문에 진출했다. Borderless Access는 첨단 분석학과 기술을 바탕으로 전 세계 성장 시장과 선진 시장에서 파악하기 힘든 소비자의 인생 순간과 경험을 수집하고 분석하는 디지털 시장조사 연구 솔루션을 제공하며, 이를 통해 글로벌 선도기업이 되고자 하고 있다.

(로고: http://photos.prnewswire.com/prnh/20161017/429158LOGO )

첨단 분석 엔진 'SmartSight'로 구동되는 HealthSight 플랫폼은 건강관리 연구를 위한 포괄적인 솔루션으로, 시장조사 표본설계의 가능성을 확인하고 시험하도록 국제 고객을 지원한다. 그뿐만 아니라 150,000명이 넘는 등록된 전문 의사 패널에 대한 접근성도 제공한다. 이를 통해 고객이 표본을 최적화하고, 프로젝트 비용을 낮추도록 지원하는 것이다.

HealthSight를 기반으로 하는 등록된 신규 의사 패널은 인도와 같은 나라에서 성장하는 건강관리 허브와 더불어, 미국, 영국, 캐나다 같은 선진 건강관리 시장을 겨냥한 것이다. HCP 패널은 일반 및 라이프스타일 질병 관행, 희귀 질환 관행 및 건강관리 보조 서비스 등에 초점을 맞춘다.

Borderless Access CEO Ruchika Gupta는 “자사는 건강관리 부문에서 더 간단한 조사 및 패널 설계 서비스를 찾는 증가하는 고객 수요를 반영해 독자적인 의사 패널 플랫폼으로 구성된 독특한 조합을 바탕으로 자사의 네트워크와 서비스 라인을 확장하고 있다”며 “HealthSight는 고객 및 다른 Honomichl 조사 기업이 대표적인 결과를 확신하도록 지원하며, 건강관리 조사 부문에서 시장조사의 범위와 규모를 확대하고 비용을 낮춘다”고 말했다.

약 310만 명에 달하는 기존 패널리스트를 보유한 새로운 등록된 의사 패널은 150,000명이 넘는 의사와 전문의로 구성되며, 방대한 공략 역량과 정확도를 제공한다. 패널 회원은 경향과 인식에 관한 추가적인 통찰을 제공하기 위해 세계 시장의 분리 시나리오에서 속성을 포함한 심층적인 프로파일링을 거친다.

세계적인 디지털 MR 솔루션 기업인 Borderless Access는 신규 시장과 선진 시장에서 기술 및 지역사회 분석학을 기반으로 MR 기업, 광고대행사, 컨설팅 업체 및 최종 기업으로 구성된 자사의 고객 기반에 파악하기 힘든 대상(건강관리를 포함해 소비자, B2B 및 전문가)의 경험과 인생 순간에 대한 접근성을 제공한다.

Borderless Access의 혁신 중점은 Panel Solutions, SmartSight, HealthSight 및 TAPP 같은 시장조사 제품과 솔루션으로 확대되고 있다.

추가 정보는 웹사이트 https://www.borderlessaccess.com/에서 조회할 수 있다.

미디어 문의:

Anshul Agarwal

Marketing@borderlessaccess.com

출처: Borderless Access Panels Pvt Ltd.

Borderless Access Launches 'HealthSight' - A Programmatic Sampling Suite for Healthcare Research

BANGALORE, CALIFORNIA and LONDON, September 7, 2017/PRNewswire/ -- Borderless Access, a global digital MR solutions company enters into healthcare research with the launch of its new product offering 'HealthSight', in line with its vision to be the global leader in providing digital market research solutions for collating and analysing life moments, and experiences of hard-to-reach audiences, in growing and developed markets of the world; driven by advanced analytics and technology.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20161017/429158LOGO )

The HealthSight platform driven by an advanced analytics engine 'SmartSight', is an end-to-end solution for healthcare research, enabling access to 150,000+ proprietary specialist physicians panel as well as provide global customers to check and test the feasibility of market research sampling designs, thereby allowing the customers to optimize their sampling and reducing project costs.

Hosted on HealthSight, the new proprietary physician panels are for developed healthcare markets such as US, UK, Canada along with growing healthcare hubs in countries like India. The HCP panels focus on general and lifestyle disease practice, orphan disease practice, and healthcare ancillary services.

Ruchika Gupta, CEO of Borderless Access says, "We are widening our network and service offering, with a unique combination of a proprietary physician panel platform due to the growing demand from clients looking for simpler research and panel design services in the healthcare space. Our HealthSight product would make clients and other Honomichl research companies more confident in the representative outcomes further increasing the market research scope and size and decreasing costs in healthcare research."

With close to 3.1 million existing panelists, this new proprietary physician panel of 150,000+ doctors and specialist physicians provides extensive targeting abilities and accuracy. To provide the additional insights towards the trends and perceptions, panel members are deeply profiled including the attributes on the segregated scenario of global markets.

Borderless Access, a global digital MR solutions company, provides access to experiences and life moments of engaged consumers from hard-to-reach audiences (consumers, B2B & specialist audiences, including healthcare) in the emerging and developed markets, driven by Technology & Community Analytics to its global clientele of MR firms, Ad agencies, consultancy firms, and end enterprises.

Its focus on innovation extends to providing market research products and solutions, such as Panel Solutions, SmartSight, HealthSight, and TAPP.

For more information, please visit: https://www.borderlessaccess.com/

Media Contact:

Anshul Agarwal

Marketing@borderlessaccess.com

Source: Borderless Access Panels Pvt Ltd.

(끝)

<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>