[PRNewswire] 펩시(R), 켄달 제너가 출연하는 "모멘트" 광고 시작

입력 2017-04-04 17:56
[PRNewswire] 펩시(R), 켄달 제너가 출연하는 "모멘트" 광고 시작

-- #펩시모멘트

-- 펩시는 미국 패션모델 겸 TV 스타가 출연하는 새 단편 필름 "점프인(Jump In)" 을 통해 인생의 "리브포나우(Live For Now™)" 순간들을 축하

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(퍼체스, 뉴욕주 2017년 4월 4일 PRNewswire=연합뉴스) 여기에서 인터랙티브한 뉴스를 경험하기 바란다: https://www.multivu.com/players/ko/8074851-pepsi-live-for-now-jump-in-kendall-jenner/

무엇을:

2017년 내내 펩시(R)는 인생의 "리브포나우" 순간들을 축하한다. 결심하고, 행동하며, 자신의 열정에 따라 후회하지 않을 순간들. 이 순간들을 묘사한 켄달 제너 출연의 단편 필름인 "점프인"은 모든 삶의 순간에 뛰어든 사람들의 영혼과 행동을 포착한다. 이 필름에는 열정, 기쁨과 제약을 받지 않고 폭넓은 순간들을 보여주는 다양한 사람들의 삶, 스토리와 정서적인 교감이 있다. 크든 작든 이 모든 순간을 통해 우리는 살아있음을 느낀다.

"점프인" 펩시 모멘트 필름은 현재를 살아가는 사람들과 그들 삶의 모습을 진솔하게 투영시키기 위해 진보적인 방식을 채택한다. 켄달은 펩시와 함께 활동하는 세계적인 아이콘에서 영향력이 큰 인물 중 최신세대로서 "리브포나우" 순간들을 스스로 이끌어가는 것이 무엇인지 보여준다.

이 광고 필름에서는 현재를 살아가는 사람들의 목소리로 스킵 말리배경 음악 "라이언즈"를 노래한다(아일랜드레코드).

TV와 디지털을 통해 전 세계인 보게 될 이 창의적인 작품은 펩시코 계열 콘텐츠 제작사인 크리에이터즈리그스튜디오(Creators League Studio)가 제작했다. 이 필름에서는 행동을 촉발하는 순간들을 잡아내기 위해 표현력이 강한 타이포그래피를 아이콘에 결합하는 펩시의 획기적인 디자인 프로그램 요소들을 볼 수 있다. 순간들을 표현한 아이코노그래피가 블루, 블랙과 은색으로 구성된 펩시 상표가 프린트된 모든 가정용과 점포용 포장에 그려진다.

누가:

"모멘트" 출연 켄달 제너:

"자신의 시대를 대표하고 펩시와 같이 활동했던 전설적인 아이콘들에 내가 합류하게 되어 무척 기쁘다. 펩시는 나에게 음료 그 이상이다 - 펩시는 현세대와 그 목소리를 합치는 팝문화의 아이콘과 라이프스타일 그 자체이다. '지금'의 이 순간을 살아간다는 펩시 정신은 나의 신조이다. 나는 현재 경험하는 모든 일상적인 삶과 여행을 통해 의식적으로 노력하고 있다."

"모멘트"에서 노래한 스킵 말리:

"순간순간 같이하며 서로 연합하는 것은 강력한 경험이다. '모멘트" 광고를 위해 펩시가 선택한 노래인 '라이언즈'를 통해 우리 세대들은 삶의 방식을 되돌아보고 모든 순간의 힘과 고요함을 찾게 될 것이다."

링크:

모멘트 "점프인" 롱폼 TVC: https://youtu.be/PCEm21aTh5Q

30초 "모델" TVC: https://youtu.be/DSSCjj8uCFg

막후 동영상과 켄달 제너와의 질의·응답: http://prnewswire2-a.akamaihd.net/p/1893751/sp/189375100/download/entry_id/0_nncm6670/flavor/0_zz2a4w5n/prn_folder/MNR/prn_id/MVP/prn_flavor/Source/prn_filename/8074851_PepsiMoments_Kendall_MASTERfinal3_0330.mp4

펩시코

펩시코의 제품들은 전 세계적으로 200개가 넘는 나라와 지역에서 하루에 10억 번 소비자들이 애용한다. 펩시코는 2016년 630억 달러 이상의 순 매출을 기록했는데 이는 프리토레이, 게토레이, 펩시콜라, 퀘이커와 트로피카나를 포함하는 간식과 음료 포트폴리오에 힘입은 것이다. 펩시코의 제품 포트폴리오에는 사람들에게 사랑받는 다양한 식품과 음료를 포함하며 여기에는 년간 추정 소매 매출을 기준으로 각기 10억 달러 이상인 22개의 브랜드가 있다.

펩시코의 사훈은 목적 있는 성과로써 이는 당사의 성공이 우리가 사는 세계의 지속가능성에 불가분 연결되어 있다는 근본적인 신념이다. 우리는 판매 제품 개선과 지구 환경 보호 및 전 세계인들에 대한 책임을 지속해서 완수함으로써 펩시코가 사회와 주주들에게 장기적인 이익을 가져다주는 성공적인 글로벌 기업으로 운영될 수 있다는 사실을 확신하고 있다. 상세한 정보가 필요할 경우 www.pepsico.com을 방문하기 바란다.

사진 - http://mma.prnewswire.com/media/486051/PepsiCo_Kendall_Jenner.jpg

출처: 펩시코(PepsiCo)

Pepsi(R) Debuts "Moments" Campaign Starring Kendall Jenner

-- Pepsi Celebrates Life's "Live For Now™" Moments With New Short Film "Jump In" Featuring American Fashion Model and TV Personality

-- #PEPSIMOMENT

PURCHASE, New York, April 4, 2017 /PRNewswire/ -- Experience the interactive Multimedia News Release here: https://www.multivu.com/players/English/8074851-pepsi-live-for-now-jump-in-kendall-jenner/

WHAT:

Throughout 2017, Pepsi(R) is celebrating life's "Live For Now" moments. Moments when we decide to let go, choose to act, follow our passion and nothing holds us back. "Jump In," a short film that depicts these moments and stars Kendall Jenner, captures the spirit and actions of those people that jump in to every moment. It features multiple lives, stories and emotional connections that show passion, joy, unbound and uninhibited moments. No matter the occasion, big or small, these are the moments that make us feel alive.

The "Jump In [https://youtu.be/PCEm21aTh5Q ]" Pepsi Moments film takes a more progressive approach to truly reflect today's generation and what living for now looks like. Kendall is the latest in an impactful line-up of global icons to work with Pepsi and she exemplifies owning "Live For Now" moments.

The commercial features music from a voice of today's generation, the artist behind "Lions" - Skip Marley (Island Records).

The creative, which will be seen globally across TV and digital, was produced by PepsiCo's in-house content creation arm, Creators League Studio. It showcases elements of the Pepsi disruptive design program that combines icons with expressive typography to capture the moments that ignite action. Moments iconography will be across packaging, out of home and in-store for the full Pepsi trademark of blue, black and silver offerings.

WHO:

Kendall Jenner on "Moments":

"I am thrilled to join the legendary roster of icons who have represented their generations and worked with Pepsi. To me, Pepsi is more than just a beverage -- it registers as a pop culture icon & a lifestyle that shares a voice with the generation of today. The spirit of Pepsi -- living in the 'now' moment -- is one that I believe in. I make a conscious effort in my everyday life and travels to enjoy every experience of today."

Skip Marley on "Moments":

"Standing together and being unified in the moment is a powerful experience. This song 'Lions' that Pepsi selected for the 'Moments' ad should remind our generation to look at the way you are living and find strength and calm in each moment."

LINKS:

Moments "Jump In" Longform TVC: https://youtu.be/PCEm21aTh5Q

30 second "Model" TVC: https://youtu.be/DSSCjj8uCFg

Behind the scenes video and Q&A with Kendall Jenner: http://prnewswire2-a.akamaihd.net/p/1893751/sp/189375100/download/entry_id/0_nncm6670/flavor/0_zz2a4w5n/prn_folder/MNR/prn_id/MVP/prn_flavor/Source/prn_filename/8074851_PepsiMoments_Kendall_MASTERfinal3_0330.mp4

About PepsiCo

PepsiCo products are enjoyed by consumers one billion times a day in more than 200 countries and territories around the world. PepsiCo generated approximately $63 billion in net revenue in 2016, driven by a complementary food and beverage portfolio that includes Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. PepsiCo's product portfolio includes a wide range of enjoyable foods and beverages, including 22 brands that generate more than $1 billion each in estimated annual retail sales.

At the heart of PepsiCo is Performance with Purpose - our fundamental belief that the success of our company is inextricably linked to the sustainability of the world around. We believe that continuously improving the products we sell, operating responsibly to protect our planet and empowering people around the world is what enables PepsiCo to run a successful global company that creates long-term value for society and our shareholders. For more information, visit www.pepsico.com.

Photo - http://mma.prnewswire.com/media/486119/PepsiCo_Kendall_Jenner.jpg

Pepsi "Live For Now Moments Anthem" stars Kendall Jenner #PepsiMoment

Source: PepsiCo

(끝)

<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>