[PRNewswire] 2Ring 시스코 피네스 파워팩, 시스코 솔루션즈플러스 프로그램에 추가
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(새크라멘토, 캘리포니아주 2017년 3월 22일 PRNewswire=연합뉴스) 2Ring은 시스코 솔루션즈플러스 프로그램의 공식 멤버가 되었음을 자랑스럽게 발표한다. 이는 시스코 컨택센터 플랫폼 중 하나에서 고객 서비스를 운영하는 모든 기업이 시스코 피네스 용의 2Ring 대시보드&월보드 가젯을 구매하기 위해 시스코 혹은 시스코의 전 세계 재판매점을 이용할 수 있음을 의미한다.
2Ring의 전략판매 및 마케팅 담당 디렉터 미셀 그레박은 "우리 2Ring은 [시스코 솔루션즈플러스 프로그램에 참가] 초청을 받은 모든 회사가 엄격한 선정 절차를 거쳐야만 했음을 알기에 동 프로그램에 합류하게 되어 정말로 기쁘게 생각한다"면서 "이러한 성취는 또한 당사와 초기부터 당사 솔루션에 대하여 신뢰를 보여왔던 당사의 기존 재판매점과 고객들 모두에 의한 것임을 분명하게 말할 수 있다. 당사의 솔루션을 매일 24시간 일상적으로 운용하는 전 세계 대형 고객들의 존재와 당사 기존 재판매 파트너들의 중단 없는 지원이 이 선정 과정에서 우리에게 분명히 우호적으로 작용했다"고 말했다.
시스코 가격표에 추가된 두 2Ring 솔루션은 모두 시스코 통합 컨택센터 제품을 보완한다. 2Ring 대시보드&월보드는 관련된 실시간 통계자료 화면을 손쉽게 볼 수 있는 솔루션이다. 이 화면은 컨텍센터의 대형 스크린 혹은 감독자와 기타 관리자가 이동 중 소지한 휴대전화에서 볼 수 있다. 한편 시스코 피네스 용 2Ring 가젯은 시스코 피네스를 쓰는 에이전트와 감독자들의 유저 경험 향상에 집중하는 솔루션이다. 프레미엄 번들은 또한 기타 많은 개선점 중에서도 CRM 기능이 있는 시스코의 컨택센터와 MS 다이내믹스 CRM, SAP CRM, 세일즈포스, 혹은 거의 모든 SQL 기반 CRM 시스템 등과 같은 서비스 데스크 시스템의 결합 기능을 제공한다. 2Ring 고객들은 사용할 수 있는 모든 커넥터를 설치할 수 있으며 에이전트들에게 데이터 프리뷰를 통해 작업하게 하고 다수의 CRM 시스템으로 인한 자동화의 혜택을 즉시 보거나 시스코 피네스를 컨택센터 팀의 각각 서로 다른 시스템에 통합할 수 있다.
2Ring의 최고운영책임자인 미로슬라브 모라벡은 "2Ring은 우수 솔루션 파트너로서 시스코 제품 매니저들로부터의 정보를 초기부터 이미 활용해왔다"면서 "솔루션즈플러스 프로그램의 일원이 된다는 것은 우리가 다른 솔루션즈플러스 프로그램 멤버들과 공식적으로 함께하며 우리가 기존 및 장래의 고객들에게 제공하는 제품들에 결국 이전될 동일한 혜택을 입는다는 것을 의미한다"고 말했다.
2Ring
시스코 우수 솔루션 파트너인 2Ring인 2001년부터 컨택센터와 IP 전화 서비스 현장에서 활동해왔다. 상세한 정보가 필요할 경우 www.2Ring.com을 방문하기 바란다.
시스코 솔루션즈플러스
시스코 솔루션즈플러스는 신중하게 선정된 시스코 호환 제품을 시스코 가격표에 포함시키는 프로그램이며 시스코 고객의 목적은 시스코로부터 직접 혹은 기존의 재판매망을 통해 주문할 수 있다.
출처: 2Ring
A Cisco Finesse Power Pack from 2Ring added to Cisco SolutionsPlus Program
SACRAMENTO, California, March 22, 2017 /PRNewswire/ -- 2Ring is proud to announce that is has become an official member of the Cisco SolutionsPlus Program. This means that all businesses that run customer service on one of the Cisco Contact Center platforms are able to approach Cisco or members of the Cisco global reseller network to purchase 2Ring Dashboards & Wallboards and 2Ring Gadgets for Cisco Finesse.
"We at 2Ring are truly excited about joining the Cisco SolutionsPlus program since we understand that any company that received the invitation [to join the program] had to go through a rigorous selection process," said Michal Grebac, Strategic Sales & Marketing Director, 2Ring. "It must be said that this achievement also belongs to all of our existing resellers and customers who have shown trust in our company and in our solutions in the early stages. The existence of a large and global customer base that uses our solutions 24x7 in day-to-day operations as well as the never-ending support from our existing reseller partners definitely worked in our favor during the selection process."
Both 2Ring solutions added to the Cisco price list complement Cisco Unified Contact Center products. 2Ring Dashboards & Wallboards is a solution providing easy access to views showing relevant real-time statistics. These views can be available on large screens in contact centers or even on the go - on the cell phones of supervisors and other managers. 2Ring Gadgets for Cisco Finesse, on the other hand, is a solution that focuses on enhancing the user experience of agents and supervisors within Cisco Finesse. Among many other improvements, the Premium Bundle also offers integrations of Cisco's contact centers with CRM and Service Desk systems like MS Dynamics CRM, SAP CRM, Salesforce, or almost any SQL based CRM system. 2Ring customers can deploy all of the available connectors and have agents work with data previews and benefit from automation with multiple CRM systems at once or have Cisco Finesse integrated with different system per each contact center team.
"2Ring, as a Preferred Solution Partner, has already enjoyed early access to information from Cisco product managers. Being part of the SolutionsPlus program means that we will officially get on par with other SolutionsPlus program members and enjoy the same benefits that in the end will transfer to the products we deliver to our existing and prospective customers," said Miroslav Moravek, Chief Operation Officer at 2Ring.
About 2Ring
2Ring, a Cisco Preferred Solution Partner, has been active in the field of services for contact centers and IP telephony since 2001. For more information, please visit www.2Ring.com.
About Cisco SolutionsPlus
Cisco SolutionsPlus is a program that places a carefully selected set of Cisco-compatible products on the Cisco price list with the goal of Cisco customers being able to order these products directly from Cisco or via the existing reseller network.
Source: 2Ring
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>