[PRNewswire] 샵밥, 광고 통해 2017년 봄 상품 출시

입력 2017-02-24 10:22
[PRNewswire] 샵밥, 광고 통해 2017년 봄 상품 출시

-- 수키와 이미 워터하우스 등장

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(뉴욕 2017년 2월 24일 PRNewswire=연합뉴스) 전 세계 여성이 가장 많이 찾는 온라인 쇼핑몰인 샵밥(SHOPBOP)은 영국 출신 자매이자 스타일 스타인 수키 워터하우스와 이미 워터하우스 그리고 현재 가장 뜨고 있는 모델 알라나 애링턴을 등장시켜 전 세계에 내보내는 2017년 봄 광고 '파인드 유어 스프링'을 시작한다. 이 광고의 중심에는 여성들의 우정과 현대적 여성다움이 자리 잡고 주요한 여섯 가지의 봄 트렌드, 즉 프리티 핑크, 테일러 메이드, 올-데이 란제리, 모던 아메리카나, 뉴 로맨틱스와 소칼 쿨을 보여준다.

이번의 파인드 유어 스프링 광고는 독특한 사진과 동영상 콘텐츠로 제작되어 이메일, 소셜미디어와 홈페이지와 같은 모든 디지털 채널에 게재되며 스타일 내는 법, 최신 봄 상품, 그리고 아름다운 이미지로 구성된 주간 룩북의 형태로 데스크톱, 태블릿, 다이렉트 메일과 모바일에서 볼 수 있다. 이번 시즌의 스타 칼라인 핑크로부터 발랄한 프린트와 로맨틱한 실루엣까지 봄 패션의 하이라이트가 생동감 있게 펼쳐진다.

샵밥 패션 디렉터, 캐롤라인 맥과이어:

"우리의 전 세계 2017년 봄 상품 광고 '파인드 유어 스프링'을 수키 워터하우스, 이미 워터하우스 그리고 알라나 애링턴과 함께 내보내게 되어 엄청나게 기쁘다. 입기 편한 스타일과 발랄한 감성을 통해 샵밥이 전하는 봄의 기운을 나타낼 완벽한 세 명을 골랐다고 생각한다."

샵밥의 봄 트렌드:

프리티 핑크 [출시: 2017년 2월 23일]

크림 빛 분홍, 연한 장미, 그리고 강렬한 자홍을 통해 이 꿈꾸는 듯한 색조가 옷장 안에 들어올 것이다.

테일러 메이드 [출시: 2017년 3월 9일]

마치 처음 보는 것 같이 계절을 잊게 하는 상큼한 클래식 의상.

올-데이 란제리 [출시: 2017년 3월 16일]

손쉽게 럭셔리 룩을 만드는, 즉 버튼다운 위에 배꼽티, 실키 팬츠와 슬립 드레스, 그리고 짧은 반바지 위에 잠 옷 같은 상의를 곁들이는 우리의 코디 가이드.

모던 아메리카나 [출시: 2017년 3월 23일]

레드, 화이트, 그리고 블루가 재해석되어 깅엄, 폴카 다트, 성조기 색상, 스트라이프와 풍성한 데님과 같은 전형적 미국 스타일의 부활.

뉴 로맨틱스 [출시: 2017년 3월 30일]

꿈꾸는 듯한 주름, 하이넥 블라우스, 줄리엣 소매, 그리고 드라마틱한 꽃문양을 세련되게 믹스.

소칼 쿨 [출시: 2017년 4월 6일]

파도를 연상케 하는 밝고 명랑한 실루엣의 해변풍 복고 의상으로 간결한 그래픽과 네온의 불빛.

고화질 광고 이미지: 광고 이미지 [https://www.dropbox.com/sh/59x63xcljn5r5qi/AADbY6IUsZF6UPE9zJOsw0cta?dl=0 ]

광고 동영상 링크: 광고 동영상 [https://www.youtube.com/watch?v=tFiJeOZgfac&feature=youtu.be ]

샵밥:

샵밥닷컴(Shopbop.com)은 모던 스타일을 위한 온라인 쇼핑몰로서 잘 알려진 디자이너와 막 떠오르는 디자이너들의 다양한 작품들을 선정해서 전 세계 여성들에게 공급한다. 전 세계 1,000개 이상의 브랜드[https://www.shopbop.com/actions/designerindex/viewAlphabeticalDesigners.action ]와 협력하는 샵밥닷컴은 165개 국가의 여성들에게 기성복과 액세서리를 전 세계 어디에서나 배송비를 받지 않고 빠르게 공급하며 미국과 캐나다에서는 반품도 무료이다. 샵밥은 아마존 그룹의 계열사이다.

샵밥

Sean Morrissey, 홍보부

이메일 Seanwm@SHOPBOP.com

사진 - http://mma.prnewswire.com/media/471027/SHOPBOP.jpg

로고 - http://mma.prnewswire.com/media/271156/shopbop_com_logo.jpg

출처: 샵밥(SHOPBOP)

SHOPBOP Launches Spring 2017 Trend Driven Campaign With Suki And Immy Waterhouse

NEW YORK, Feb. 23, 2017 /PRNewswire/ -- SHOPBOP, the premier online shopping destination for women worldwide, launches their global Spring 2017 campaign, 'Find Your Spring,' featuring It-Brit sisters and style stars, Suki Waterhouse and Immy Waterhouse, and model-of-the-moment, Alanna Arrington. The campaign centers around female friendship and a modern take on femininity, as seen in six major spring trends - Pretty in Pink, Tailor Made, All-Day Lingerie, Modern Americana, New Romantics and SoCal Cool.

The Find Your Spring campaign will roll out with unique photo and video content, spanning all digital channels - email, social media and homepage - and is hosted across desktop, tablet, direct mail and mobile, in the form of weekly look books, consisting of style how-tos, the latest spring product, and stunning imagery. From the season's star color, pink, to playful prints and romantic silhouettes, spring's fashion highlights are brought to life.

SHOPBOP Fashion Director, Caroline Maguire:

"We are extremely excited to be launching our global Spring 2017 campaign, 'Find Your Spring', with Suki Waterhouse, Immy Waterhouse and Alanna Arrington. We feel we have chosen the perfect trio to represent the spirit of Spring in a very SHOPBOP way, with approachable style and a playful sensibility."

SHOPBOP's SPRING TRENDS:

Pretty in Pink [Launch: February 23, 2017]

This dreamy shade is about to take over your closets In scales of creamy blush, dusty rose, and shocking fuchsia.

Tailor Made [Launch: March 9, 2017]

Your seasonal cheat sheet to pulling off crisp classics like you've never seen them before.

All-Day Lingerie [Launch: March 16, 2017]

How to pull off the effortlessly luxe look - our guide to wearing crop tops over button-downs, pairing slip dresses with silky pants, and tossing boudoir-inspired robes over cut-offs.

Modern Americana [Launch: March 23, 2017]

Red, white, and blue, reimagined, featuring the resurgence of Americana staples - gingham, polka dots, patriotic colors, stripes and tons of denim.

New Romantics [Launch: March 30, 2017]

A sophisticated mix of dreamy ruffles, high-neck blouses, Juliet sleeves, and dramatic florals.

SoCal Cool [Launch: April 6, 2017]

Ride the beachy, retro wave with bright, surf-inspired playful silhouettes - think punchy graphics and hits of neon.

High-Res Campaign Imagery: Campaign Imagery [https://www.dropbox.com/sh/59x63xcljn5r5qi/AADbY6IUsZF6UPE9zJOsw0cta?dl=0 ]

Link Campaign Video: Campaign Video [https://youtu.be/tFiJeOZgfac ]

ABOUT SHOPBOP:

Shopbop.com is the go-to online shopping destination for modern style, offering women around the world the comprehensive, hand-picked selection of established and emerging designers. Working with over 1,000 brands [http://www.shopbop.com/actions/designerindex/viewAlphabeticalDesigners.action ] worldwide, SHOPBOP offers women in 165 countries an assortment of ready-to-wear and accessories with fast, free global shipping worldwide and free returns in the U.S. and Canada. SHOPBOP is part of the Amazon.com Inc. group of companies.

SHOPBOP

Sean Morrissey, PR

Seanwm@SHOPBOP.com

Photo - http://mma.prnewswire.com/media/471027/SHOPBOP.jpg

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/271156/shopbop_com_logo.jpg

Source: SHOPBOP

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