[PRNewswire] 어소시에이티드럭셔리호텔스, 유럽에 기반을 둔 월드호텔스 인수
-- 전략적 인수를 통해 전 세계 확장과 함께 글로벌 세일즈, 마케팅 및 접객 조직의 서비스도 확충
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(올랜도, 플로리다주 2017년 2월 7일 PRNewswire=연합뉴스) 어소시에이티드럭셔리호텔스(Associated Luxury Hotels)는 독일 프랑크푸르트에 기반을 둔 월드호텔스(Worldhotels) 인수를 통해 동사의 글로벌 사업, 멤버 호텔과 리조트 및 글로벌 세일즈, 마케팅과 접객 서비스를 대폭 확충했다. 플로리다주 올랜도에 본부가 있는 어소시에이티드럭셔리호텔스는 30년 동안 북미 지역의 회의와 인센티브 시장 유수의 독립적인 글로벌 세일즈 조직인 어소시에이티드럭셔리호텔스인터내셔널 (ALHI)을 소유하고 운영하고 있다. ALHI와 월드호텔스는 모두 전 세계의 독립적인 일류 및 럭셔리 호텔과 리조트 그리고 독립 호텔 브랜드를 리드하는 최고의 글로벌 리더이다.
로고 - http://mma.prnewswire.com/media/464482/Associated_Luxury_Hotels_Logo.jpg
이번 인수를 통해 양 조직의 지역 확장, 신규 시장 진출, 서비스, 경쟁력과 특장점 등을 확충하며 전략을 통합함으로써 양사와 그들의 멤버 호텔 모두에 이익이 되도록 한다. 양 조직은 그들의 멤버 호텔과 리조트들이 독립성을 유지하면서도 변화하는 전 세계 접객 산업 지형에 효과적으로 대응할 수 있도록 했다.
월드호텔스는 개인 비즈니스 출장자, 관광객, 회의 참석자 유치에 집중하는 가운데 전 세계 65개 국가 350개 멤버 호텔과 리조트에서 75,000개의 객실을 통해 충성도 높은 솔루션을 제공하고 있다. ALHI는 전 세계에 있는 250개 이상의 독립적인 호화 멤버 호텔과 리조트 및 전체 138,500개의 객실을 통해 북미주의 회의, 인센티브와 컨벤션 시장에 계속 집중하는데 그들의 글로벌 얼라이언스 파트너십에는 23척의 호화 유람선과 전 세계 100여 곳에 소재한 여행지 관리 회사들이 포함된다. ALHI는 북미 지역에 20개의 글로벌 세일즈 오피스를 운영하는데 여기에는 65명의 글로벌 세일즈 전문가가 배치되어 있으며 2017년에는 유럽에 ALHI GSO 세일즈 오피스가 추가로 개설될 예정이다. 월드호텔스는 전 세계에 35개의 세일즈 오피스가 있으며 140명의 세일즈 전문가들과 직원들이 일하고 있다.
어소시에이티드럭셔리호텔스의 회장 데이비드 가브리는 동사가 ALHI와 월드호텔스를 개별 부문으로 운영할 것이라고 말했다. 이 두 포트폴리오에는 전 세계에 럭셔리, 일류 도시 비즈니스호텔, 수려한 리조트, 역사적 의미가 있는 랜드마크 호텔, 라이프스타일 호텔과 부티크 호텔이 있다.
가브리는 "우리는 훌륭한 이 두 회사를 통합 운영함으로써 소중한 고객, 우수한 독립적 멤버 호텔과 리조트 및 독립 브랜드 그리고 그들이 관리하고 소유권을 보유하고 있는 그룹들이 변화하는 니즈에 부응할 수 있는 최고로 호화스러운 풀서비스 '소프트브랜드' 솔루션이 될 수 있다"고 말했다.
어소시에이티드럭셔리호텔스의 최고커머셜책임자인 톰 샌토라는 또한 이제 월드호텔스의 집행 회장으로, 제오프 앤드류는 프랑트푸르트에서 월드호텔스의 최고경영책임자로 계속 일하게 된다..
www.alhworld.com/alh-acquires-worldhotels , www.alhi.com, www.alhworld.com, 그리고 www.worldhotels.com을 방문하기 바란다.
연락처: Karen Lamonica, 전화 1-407-7887070, 이메일 klamonica@78madison.com
출처: 어소시에이티드럭셔리호텔스(Associated Luxury Hotels)
Associated Luxury Hotels Acquires Europe-Based Worldhotels
-- Strategic Acquisition Significantly Expands the Global Footprint and Services with Both Global Sales, Marketing & Hospitality Organizations
ORLANDO, Florida, Feb. 7, 2017 /PRNewswire/ -- Associated Luxury Hotels has significantly expanded its global footprint, its member hotels and resorts, and its worldwide sales, marketing and hospitality services with the acquisition of Frankfurt, Germany-based Worldhotels. Headquartered in Orlando, Florida, Associated Luxury Hotels owns and operates Associated Luxury Hotels International (ALHI), the leading independent Global Sales Organization serving the North American meetings and incentive marketplace for 30 years. ALHI and Worldhotels are both highly respected, leading global groups of independent upper-upscale and luxury-level hotelsand resorts and independent hotel brands around the world.
The acquisition expands each organization's geographic reach, market penetration, service offerings, competitiveness and profile, making this strategic combination beneficial to both organizations and their memberships. Both organizations enable their independent member hotels and resorts to maintain their independent identity while also effectively competing in the world's changing hospitality landscape.
Worldhotels remains focused on serving individual business travelers, leisure travelers, meeting groups, and providing loyalty solutions for its 350 member hotels and resorts, offering 75,000 rooms, in 65 countries worldwide. ALHI will continue concentrating on the North American meetings, incentives and conventions marketplace for its membership of over 250 luxury-level independent hotels and resorts worldwide totaling 138,500 rooms; plus, their Global Alliance partnership including 23 luxury cruise ships, and Destination Management Companies in over 100 locations worldwide. ALHI has 20 Global Sales offices across North America, staffed by 65 Global Sales professionals, and will add ALHI GSO sales offices in Europe in 2017. Worldhotels has 35 sales offices worldwide, with an organization of 140 sales professionals and expert staff.
Associated Luxury Hotels' Chairman David Gabri said the company will operate ALHI and Worldhotels as separate divisions. Both portfolios feature luxury-level and upper-upscale city center business hotels, exquisite resorts, historic grand landmark hotels, lifestyle hotels and boutique hotels around the world.
"Bringing together these two highly respected companies enables us to become a significant, full-service luxury 'soft brand' solution to serve the evolving needs of our valued customers, and our exceptional memberships of independent hotels, resorts and independent brands, plus their management and ownership groups," said Gabri.
Associated Luxury Hotels' Chief Commercial Officer, Tom Santora, is also now Worldhotels' Executive Chairman, with Geoff Andrew continuing as Worldhotels'Chief Executive Officer in Frankfurt.
Visit www.alhworld.com/alh-acquires-worldhotels, www.alhi.com, www.alhworld.com, and www.worldhotels.com.
Contact: Karen Lamonica, 1-407-7887070, klamonica@78madison.com
Logo - http://mma.prnewswire.com/media/464482/Associated_Luxury_Hotels_Logo.jpg
Source: Associated Luxury Hotels
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>