[PRNewswire] Red Box, 마이크로소프트 팀즈용 Compliance Recording 솔루션 출시
(런던 및 뉴욕 2020년 8월 18일 PRNewswire=연합뉴스) 17일, 음성 플랫폼 부문의 선도기업 Red Box가 마이크로소프트 팀즈(Microsoft Teams)를 위한 자사의 Compliance Recording 솔루션을 일반 출시한다고 발표했다.
마이크로소프트의 새로운 Compliance Recording ISV 파트너 인증 프로그램의 일환으로 인증 과정 중인 이 솔루션은 까다로운 국제 규제 환경에서 마이크로소프트 팀즈 커뮤니케이션의 안전하고 탄력적인 확장성 캡처, 검색, 저장 및 유지 기능으로 조직을 지원한다.
Red Box는 고객 선호도에 따라 클라우드와 현장 양측에 유연한 설치 옵션을 제공할 예정이다. 금융 서비스와 컨택 센터 같은 규제 산업이 입지 전략을 재고하고 규정을 준수하면서 유연 근무와 재택근무를 지원할 협력 도구를 이용할 방법을 모색함에 따라, 이와 같은 옵션은 그 어느 때보다 중요하게 여겨지고 있다.
또한, Red Box 플랫폼은 개방 API를 무료로 제공하고, 조직이 직접 선택한 도구와 애플리케이션(고객 경험 플랫폼, 컴플라이언스 아카이빙 또는 사기 검출과 감시 솔루션 등) 내에서 이용할 캡처된 마이크로소프트 팀즈 커뮤니케이션에 대한 안전한 제어와 접근성을 제공한다.
Red Box는 Dynamics 365 Customer Service Insights와 Sales Insights의 일환으로서 대화 정보를 위한 Preferred Telephony Partner다. Dynamics 365 Customer Service Insights와 Sales Insights는 조직이 Red Box가 캡처한 풍부한 데이터 세트를 이용하고, 판매 실적과 고객 경험을 개선하기 위해 다량의 통화를 분석하도록 지원한다.
Red Box CPO Pete Ellis는 "수천 명에 달하는 자사 고객이 규제 산업에서 활동하는 만큼, 마이크로소프트 팀즈를 위한 Compliance Recording 솔루션은 자사의 연결성 로드맵에서 핵심적인 통합 요소"라며 "Dynamics 365 Customer Service Insights와 Sales Insights, 그리고 기타 AI 및 분석 파트너들과의 통합에서 고품질의 음성과 메타데이터를 안전하고 탄력적으로 캡처하고, 연결성 범위를 확보하는 것 또한 핵심이다. 이를 통해 고객에게 시행 가능한 통찰로 사용할 풍부한 데이터 세트에 대한 접근성을 제공할 수 있다"라고 설명했다.
마이크로소프트 Modern Work Teams and Platform 부문의 제품 마케팅 책임자 Jun Pak은 "Red Box, 마이크로소프트 팀즈 및 Dynamics 365의 통합으로 AI와 분석 목적을 위해 고품질의 오디오와 메타데이터에 대한 접근성을 보장하는 한편, 조직에 규제 요건을 해소하는 탄력적인 캡처를 제공할 수 있게 됐다"라고 덧붙였다.
Red Box 소개
Red Box는 굴지의 음성 전용 전문업체로써, 기업이 전사적인 음성의 가치를 포착하고, 확보하며, 이용하도록 지원한다. Red Box는 가장 개방적이고 연결성이 높은 플랫폼을 통해 국제 기업과 중소기업 전반에 걸쳐 85개가 넘는 시스템(레거시 시스템과 신규 시스템)으로부터 음성 커뮤니케이션을 포착하고 전사한다. Red Box의 고객사는 완전한 데이터 주권을 유지한다. Red Box는 고객사를 가장 광범위한 파트너 에코시스템과 연계함으로써, 포착된 음성 데이터의 가치를 최대한 높인다.
Red Box는 세계적인 재판매업자 채널과 협력하며, 금융, 컨택 센터, 정부 및 공공 보안 부문의 주요 조직(세계 최고의 은행 6개, 세계 인터딜러 브로커 중 85%, 1,700개에 달하는 콜센터 및 영국 경찰 중 80% 이상을 포함)으로부터 신뢰를 얻고 있다. Red Box는 전 세계 3,500곳 이상의 고객사를 위해 매일 수백만 건의 통화를 캡처하고, 보안성을 확보한다.
로고 - https://mma.prnewswire.com/media/728408/Red_Box_logo.jpg
(PRNewsfoto/Red Box)
추가 정보는 www.redboxvoice.com을 참조한다.
보도자료 문의:
Clarity PR on +44(0)7813-581-513 | +44(0)7444-368-407
redbox@claritypr.com
출처: Red Box
Red Box launches Compliance Recording Solution for Microsoft Teams
LONDON and NEW YORK, Aug. 17, 2020 /PRNewswire/ -- Red Box, a leading platform for voice, today announces the general availability of its Compliance Recording solution for Microsoft Teams.
The solution, which is in the process of being certified as part of Microsoft's new Compliance Recording ISV partner certification program, will support organisations with secure, resilient and scalable capture, retrieval, archiving and retention of Microsoft Teams communications in what is a demanding global regulatory landscape.
Red Box will offer flexible deployment options both in the cloud or on-prem in line with customer preference. This is more important than ever as regulated industries, such as financial services and contact centres, rethink location strategies and look increasingly to take advantage of collaboration tools to support flexible and home working, whilst remaining compliant.
The Red Box platform also provides free and open APIs, giving organisations secure control of and access to captured Microsoft Teams communications to leverage within their choice of tools and applications, whether that's Customer Experience platforms, compliance archiving or fraud detection and surveillance solutions.
Red Box is a Preferred Telephony Partner for conversation intelligence, part of Dynamics 365 Customer Service Insights and Sales Insights which enables organisations to leverage the rich data set captured by Red Box and analyse calls at scale to enhance sales performance and Customer Experience.
"With thousands of our customers operating in regulated industries, the Compliance Recording solution for Microsoft Teams is a key integration on our connectivity roadmap," comments Pete Ellis, Red Box CPO. "Secure resilient capture of high quality voice and metadata and our breadth of connectivity is also core to our integration with Dynamics 365 Customer Service Insights and Sales Insights, and other AI and analytics partners, providing customers with access to a rich data set that can be turned into actionable insights."
Jun Pak, Product Marketing Manager, Modern Work Teams and Platform at Microsoft added, "With the integration between Red Box, Teams and Dynamics 365, organisations can benefit from resilient capture that addresses regulatory requirements, whilst also securing access to high quality audio and metadata for AI and analytics purposes."
About Red Box
Red Box is a leading dedicated voice specialist, empowering organisations to capture, secure and unlock the value of enterprise wide voice. With the most open and connected platform, we capture and transcribe voice communications from over 85 systems (legacy and new), across global enterprises and SMEs. Our customers retain complete data sovereignty and we connect them to the broadest partner ecosystem to maximise the value of captured voice data.
Working with our global reseller channel, we are trusted by leading organisations across financial, contact centre, government and public safety sectors (including six of the world's top banks, 85% of global interdealer brokers, 1,700 call centres and over 80% of UK police forces) and we capture and secure millions of calls daily for over 3,500 customers around the world.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/728408/Red_Box_logo.jpg
(PRNewsfoto/Red Box)
For more information visit www.redboxvoice.com
For press enquiries please contact:
Clarity PR on +44(0)7813-581-513 | +44(0)7444-368-407
redbox@claritypr.com
Source: Red Box
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
뉴스